1. اسفند 1392 - 23:35
دلداری تیموریان به آنتونیو در تمرین
بازیکنان استقلال در تمرین امروز (پنج‌شنبه) از شکست مقابل ملوان انزلی ناراحت بودند.

به گزارش خامی ، به نقل از مشرق، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال یک روز پس از شکست سنگین 4 بر 2 مقابل ملوان انزلی در کمپ اختصاصی این باشگاه در حالی برگزار شد که بازیکنان این تیم از شکست مقابل حریف انزلی‌چی ناراحت بودند.


* احمد جمشیدیان و هاشم بیک‌زاده تنها غایبان تمرین امروز استقلال بودند. گفته می‌شود بیک‌زاده به دلیل مصدومیت 3 هفته دور از میادین خواهد بود.

* محمد قاضی با چند دقیقه تاخیر در تمرین حضور یافت.

* خسرو حیدری پس از یک ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت به تمرینات استقلال بازگشت و مورد استقبال هواداران و بازیکنان قرار گرفت.

* بازیکنان استقلال از شکست مقابل ملوان ناراحت بودند و در بیشتر دقایق تمرین در خصوص صحنه‌های بازی و اتفاقات این دیدار با هم صحبت می‌کردند. البته عمران‌زاده و نوری از شعارهای طرفداران تیم ملوان بیشتر ناراحت بودند.

* مهدی رحمتی و سیاوش اکبرپور با لباس شخصی در تمرین حاضر شدند و بازیکنانی چون حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی به دلیل مصدومیت تمرین نکردند.

* هنگامی که میرشاد ماجدی سرپرست استقلال وارد کمپ شد بازیکنان استقلال ازجمله رحمتی، عمران‌زاده، اکبرپور، صادقی و آرش برهانی دور او جمع شدند تا درباره صحنه‌های گل تیم ملوان صحبت کنند. هر کدام از این بازیکنان با حرکات دست در حال توضیح دادن به سرپرست استقلال بودند.

* حدود 20 هوادار استقلال در کمپ حضور داشتند که بیشتر صحبت‌ آنها علاوه بر دیدار روز گذشته استقلال مقابل ملوان در خصوص آشتی امیر قلعه‌نویی با عادل فردوسی‌پور موضوع برنامه 90 بود اظهار نظر می‌گردند.

* با توجه به اینکه بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا از ششم اسفند آغاز می‌شود این تیم با توپ‌های مخصوص AFC انجام داد. وقتی بازیکنان این توپها را دیدند خوشحال شدند و اعلام کردند مدتی از دست توپ‌های آل‌اشپورت راحت می‌شوند!

* آنتونیو کاروالیو بازیکن برزیلی استقلال وقتی آندرانیک تیموریان را دید به او گفت: دیروز خیلی بد بازی کردیم و بد باختیم که تیموریان در پاسخ او گفت: حقیقت فوتبال همین است و خودت را ناراحت نکن.

* تمرین استقلال ابتدا با صحبت مجید صالح آغاز شد که صالح در بخشی ازصحبت‌هایش به بازیکنان گفت، برد و باخت برای هر تیمی وجود دراد و مسئله مهم این است که باز هم همه چیز برای قهرمانی دست خودمان است. بنابراین تلاش کنید تا در این 3 بازی آینده پیروز شوید.

* بازیکنان اصلی که مقابل ملوان به میدان رفته بودند به تمرین ریکاوری پرداختند و سایر بازیکنان زیر نظر مجید صالح و ایمان عالمی تمرینات تاکتیکی انجام دادند.

* امیر قلعه‌نویی در تمرین آبی‌پوشان حاضر نشد و تا پایان تمرین در دفتر خود حضور داشت.

* نیکو مربی بدنساز تیم ملی در تمرین آبی‌پوشان حضور داشت و دقایقی با خسرو حیدری درباره وضعیتش صحبت کرد.

* لیگ برتر به مدت یک ماه به دلیل آغاز لیگ قهرمانان آسیا و همچنین بازی‌های تیم ملی تعطیل خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران