6. اسفند 1392 - 22:12
بیش از 3 میلیارد تومان خدمات به مددجویان کمیته امداد امام (ره) باشت ارائه شد است
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 3 میلیارد تومان خدمات به مددجویان کمیته امداد باشت در قالب سرفصل های خدماتی ارائه شده است.

به گزارش خامی، جشن ملی احسان و نیکوکاری شهرستان باشت در قالب همایش رابطین فرهنگی، خیرین و عاملین زکات و با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ، مسئولان شهرستانی و خیرین نیکوکار شهرستان برگزار شد.

حبیب الله باقر پور مدیر کمیته امداد شهرستان باشت در حاشیه این جشن گفت: احسان و نیکوکاری، مصادیق فراوانی دارد که شامل، ایمان به خدا و پیامبر،  معاد، تقوا و تحمل سختی ها و مشکلات، عفو و گذشت، محبت و دوستی، خیرخواهی و اصلاح پرداخت زکات از مصادیق احسان و نیکوکاری است که در قرآن کریم به آن اشاره شده است.

وی با اشاره به اینکه احسان بالاتر از انفاق است، افزود: انسان نیکوکار کسی است که احسانش برای همه مردم است و چنین انسانهایی تا همیشه زنده هستند.

باقرپور دوستی و صمیمیت، خیر و سعادت دنیوی، تعدیل اقتصادی، آمرزش گناهان، آرامش روحی،  محبوبیت نزد خداوند را از جمله آثار نیکوکاری دانست.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان باشت افزود: خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان، یک هزار و 700 خانوار هستند که شامل 4700 نفر می‌شوند.

باقرپور در ادامه با بیان اینکه 3 میلیارد تومان در قالب سرفصل های خدماتی به افراد تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است گفت: این کمک‌ها در قالب خدمات درمانی، کمک معیشت زندگی، خدمات تحصیلی، عمرانی و کمک به خرید لوازم خانگی و ... به مددجویان پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران