27. بهمن 1392 - 15:38
مقام اول کهگیلویه و بویراحمد در برنامه های راهیان نور
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان از نظر برگزاری برنامه های راهیان نور و اعزام دانشجو به مناطق جنگی مقام اول را در کشور دارد.

به گزارش خامی ، به نقل از سایت تخصصی زنان استان کهگیلویه و بویراحمد(ایل بانو)، داریوش مثنوی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به راهیان نور و دوران دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از مؤلفه هایی که شهدا طی کردند شجاعت بود.

وی یکی دیگر از مؤلفه های شهدا در دوران دفاع مقدس را توجه به بحث بصیرت اعلام کرد و افزود: کسانی مانند شهید طیب یکی از نمونه های افراد با بصیرت در دانشگاه آمریکا بود که در آن دوران دست از آرمان هایش بر نداشت.

مسئول بسیج دانشجویی استان به دیگر مؤلفه های شهدا در دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: تدبیر، عزم و اراده راسخ مبتنی بر ایمان از دیگر مؤلفه های شهدا در دوران دفاع مقدس بود.

وی یاد آور شد: هدف دشمن از به راه اندازی جنگ هشت ساله تحقیر ملت ایران بود.

مثنوی به ویژگی های اردوهای راهیان نور اشاره و بیان کرد: کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی، تقویت خودباوری ، اعتماد به نفس و ارتباط بین نسلی از ویژگی های مهم اردوهای راهیان نور است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری  که بزرگترین کارفرهنگی بعد از هشت سال دفاع مقدس را اردوهای راهیان نور بیان کردند، یادآور شد: راهیان نور یک عملیات و رزمایش بزرگ فرهنگی است.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت  2/5 برابری دانشجویان در اعزام به اردوهای راهیان نور را در کشور دارد تصریح کرد: یکی از اهداف مهم اردوهای راهیان نور تربیت نیروی انسانی هم تراز با اهداف انقلاب اسلامی که شاید هیچ دانشگاهی نتواند آن را تربیت کند، است.

وی در پایان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر برگزاری برنامه های راهیان نور و اعزام دانشجو به مناطق جنگی مقام اول را در کشور دارد.

 

انتهای پیام/ح

نظرات کاربران