7. اسفند 1392 - 23:22
سیاست های اقتصاد مقاومتی موتورمحرک رونق تولیدات داخلی در استان است
معاون سیاسی امنیتی استاندار استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی می تواند موتورمحرکی برای تولیدات داخلی و صنعت در استان باشد.

به گزارش خامی ، فتاح محمدی در گفتگو باخبرنگار بویرخبر در مورد اجرای سیاست های جدید اقتصاد مقاومتی گفت: مسئولان باید تابع یک سیاست کلی در جهت برآورده کردن خواسته و داشته های مردم در ارتقاء اقتصاد داخلی قدم بردارند.

وی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد در راه پیشرفت و الهام گرفتن از اقتصاد مقاومتی ظرفیت های بالقوه ای دارد که باید با هماهنگی مسئولان و مدیران کشوری این ظرفیت ها شناخته و مورد ارزیابی قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: هنر و توان مدیران باید در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به گونه ای باشد که بهترین ثمره را برای مردم به بار آورد.

محمدی در مورد سیاست های ابلاغ شده اقتصادمقاومتی و دستورالعمل جدید رهبری به مسئولان کشوری خاطر نشان کرد: مسئولان باید این سیاست ها را به گونه ای اجرا کرده که بهترین مزایا رابرای مردم داشته باشد.

وی بیان داشت: ما بایداز اقتصاد مقاومتی به عنوان یک موتور محرک استفاده کنیم و استفاده کردن از تولیدات داخلی و پیشبرد این تولیدات در صنعت و اقتصاد بسیار حیاتی و لازم  است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرایی کردن صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی در پیشبرد اهداف متعالی نظام تأکید داشت و گفت: مسئولان باید به گونه ای این سیاست ها را اجرا کنند که محدودیت های موجود در کشور به این سیاست ها لطمه وارد نکند.

محمدی تصریح کرد: بینش حرکتی مسئولان استان کهگیلویه بویراحمد در اجرایی کردن این سیاست ها باید همه گرا بوده و ظرفیت ها و پتانسل های موجود در این استان را در نظر بگیرند.

وی از اجرایی شدن این سیاست ها در آینده نزدیک در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: تدوین اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی باید طبق مولفه های موجود در جهت پیشرفت وآبادانی استان صورت گیرد.

محمدی در پایان خاطر نشان کرد: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان های محروم و به ویژه استان کهگیلویه وبویراحمد می تواند نقش بسزایی در اشتغال جوانان و موتور محرکی برای تولیدات داخلی و صنعت در این استان باشد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران