7. اسفند 1392 - 23:23
تناقض در افشاگری عضو شورای شهر یاسوج/شهردار و اعضای شورای شهر شفاف سازی کنند
افشاگری عضو شورای اسلامی شهر یاسوج بر علیه شهردار جدید این شهر با تناقضاتی در گفتار وی همراه بوده است.

به گزارش خامی ، به نقل از صبح زاگرس ، عصر دیروز خبری از رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر افشاگری یکی از اعضای شورای شهر بر علیه جاوید شهردار یاسوج و اقدامات وی منتشر گردید که باعث وارد شدن انتقاداتی بر عملکرد شهرداری یاسوج شد.

این عضو شورای شهر که خود را وابسته به گروه خاصی می داند در این افشاگری، خود را از مخالفان شهردارجدید یاسوج معرفی کرده و انتخاب وی را براساس عرق بویراحمدی و مشی اعتدالی خود دانسته است.

سرافراز اردشیری با استناد به برخی از انتصابات در دوره مدیریتی شهردار جدید، وی را به دست داشتن در مسائل سهم‌خواهی محفلی و انتصاب های پی در پی و اجابت سهم خواهی ها متهم کرده است.

وی همچنین از بکارگیری نیروهای خارج از بدنه شهرداری، بدون مجوز شورا، شورای اداری، قانون استخدامی شهرداری‌ها و بدون تشریفات قانونی در شهرداری یاسوج خبرداده و مقصر این اتفاقات را شهردار جدید اعلام نموده است.

تعطیلی معاونت فرهنگی شهرداری ، خرید گوشی های گران قیمت در اوضاع برآشفته مالی و کنونی شهرداری یاسوج، رسانه ای کردن عدم پرداخت حقوق چندماهه برخی از پرسنل شهرداری در رسانه های مکتوب و مجازی استان و راه افتادن موج یأس و ناامیدی در بین پرسنل این نهاد، از دیگر اتهامات منتسب به شهردار جدید توسط این عضو شورا است.

وی در نشستی که با تعدادی از رسانه ها داشته مدیریت شهردار جدید را از مدیریت یک پیرزن هم ضعیف تر خوانده است.

اردشیری در بخشی از صحبت های خود شورا را مظهر تمرکز زدایی و نمونه ای کوچک شده از دولت خوانده واتحاد و همدلی را سرلوحه کار شورای شهر دانسته است.

در صورتی که طرح چنین مسائلی در بدنه شورای شهر و رسانه ای کردن اختلافات با شعار مد نظر این عضو شورا که همان اتحاد و همدلی بوده سازگار نیست و نه تنها گره ای از مشکلات عدیده مردم این شهر باز نمی کند بلکه موجب تشویش افکار عمومی نیزمی شود.  

شکی نیست که یکی از وظایف شورای شهر رسیدگی به مطالبات مردم و ارائه راهکارهای مطلوب برای خروج شهر از وضعیت کنونی است اما با توجه به اینکه در متن افشاگری این عضو محترم شورای شهر، ابهاماتی وجود دارد، لازم است شهردار و دیگر اعضای محترم شورای شهر پاسخی قانع کننده در جهت رد یا قبول این اظهارات ارائه دهند.  

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران