7. اسفند 1392 - 23:24
جلسه بدون مصوبه بهتر از جلسه بدون اجرای مصوبات است
فرماندار گچساران گفت: مصوبه نداشتن یک جلسه بهتر از جلسه‌ای است که مصوبات آن اجرایی نشود.

به گزارش خامی ، به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرحیم رحیمی صبح امروز در جلسه کارگروه بخش کشاورزی این شهرستان اظهار کرد: بخش کشاورزی یکی از ارکان مهم و فعال در عرصه اقتصادی کشور بوده که پیشرفت این بخش سبب توسعه کشور در حوزه‌های مختلف می‌شود.

وی افزود: کارگروه توسعه بخش کشاورزی می‌تواند با تصویب طرح‌های مناسب نقش مهمی در ایجاد اشتغال،  بهره‌وری و افزایش تولید داشته باشد.

فرماندار گچساران در  ادامه با اشاره به اهمیت توسعه و اجرای طرح‌های کشاورزی در ایجاد اشتغال تصریح کرد: از جمله اهداف طرح‌های کشاورزی ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار و مشتاق به انجام کارهای کشاورزی و در نتیجه پیشرفت کشور است.

وی ابراز کرد: همه دستگاه‌‌های ذیربط باید با برنامه‌ریزی مناسب و دقیق و با مطالعه در جلسات شرکت و از مصوب کردن برنامه و یا طرحی که اجرا نمی‌شود خود داری کنند.

رحیمی با تأکید بر این‌که مصوبه نداشتن یک جلسه بهتر از عدم انجام و به نتیجه نرسیدن آن می‌باشد خطاب به اعضای کارگزوه کشاورزی گچساران گفت: جلسات باید همراه با خروجی مثبت باشد نه این‌که  پیشنهادات آن در حد مصوبه بر روی کاغذ بماند.

گفتنی است در این جلسه  وضعیت منابع آب شهرستان، اراضی قابل واگذاری و طرح‌های قابل اجرا در شهرستان همچنین مشکلات مربوط به اجرای طرح‌ها و راه‌کارهای لازم توسط اعضاء کارگروه بررسی شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران