7. اسفند 1392 - 23:26
توسعه شهرستان بویراحمد کاری جهادی می طلبد/مجمع نمایندگان استان مسئولان را در برطرف کردن مشکلات مردم همراهی کند
معاون سیاسی امنیتی استاندار استان کهگیلویه وبویراحمد بیان داشت: توسعه شهرستان بویراحمد و ارتقاء سطح کیفی مرکز استان یک جهاد همگانی از سوی مسئولان و مردم را می طلبد.

به گزارش خامی ، به نقل از بویرخبر، فتاح محمدی عصر دیروز در آیین معارفه فرماندار جدید بویراحمد اظهار داشت: شهرستان بویراحمد با وجود ظرفیت های متنوع در حوزه های مختلف به ویژه در بخش گردشگری و کشاورزی یکی از محروم ترین شهرستان های استان و کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه برخی از محرومیت ها، تنگناها و مشکلات این شهرستان تاریخی است، افزود: پراکندگی جمعیت شهری و روستایی، حاشیه نشینی و سخت گذر بودن روستاها در این شهرستان کار را برای مسئولان سخت کرده که همین سخت گذر بودن مسئولان را با مشکلات عدیده ای روبه رو کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار در ادامه با اشاره به محدودیت های اعتباری وکمبود منابع داخلی برای رفع مشکلات و اجرای پروژه های عمرانی در این شهرستان ابراز داشت: باید بتوان با کمک نمایندگان استان و قدرت رایزنی از منابع ملی برای رفع مشکلات این شهرستان و استان استفاده کرد.
محمدی همدلی و حمایت مدیران شهرستانی و استانی را با فرماندار جدید خواستار شد و افزود: دخالت دادن برخی مسائل اجتماعی و فرهنگی به حوزه های امنیتی و سیاسی موجب بروز مشکلات متعدد در بخش های مختلف در این شهرستان شده است.
وی با تقدیر از فرماندار سابق شهرستان بویراحمد، جابه جایی و تغییر مدیریت ها را یک امر طبیعی در همه دولت ها دانست و افزود: فرماندار جدید باید بدون نگاه سیاسی و حزبی با کمک مجموعه مدیران همدل تنها در اندیشه خدمت رسانی به مردم و رفع دغدغه ها و مشکلات مناطق محروم این شهرستان باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری استان در پایان خاطر نشان کرد: رسیدن به توسعه پایدار مستلزم همکاری و نزدیک بودن سلایق در یک نهاد است که این سلایق باید اعتدال گرا باشد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران