9. اسفند 1392 - 20:04
جشنواره شعر زاگرس برگزیدگان خود را شناخت
در پنجمین دوره شعر زاگرس در یاسوج، جشنواره شعر زاگرس برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش خامی ،

به نقل از خبرنگار فارس از یاسوج، مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره شعر ملی زاگرس عصر امروز در محل سالن همایش‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این مراسم که فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار و همچنین امین کمالوندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند از دو تن از چهره‌های پیشکسوت شعر این استان به پاس سال‌ها خدمات ارزنده تقدیر و تجلیل شد.

در این مراسم، هیئت داوران پنجمین جشنواره شعر ملی زاگرس در بخش شعر غزل حسین جنتی از تهران را به عنوان نفر اول، حسن بهرامی از گچساران به عنوان نفر دوم و علیرضا رجبعلی‌زاده کاشانی از کاشان را به عنوان نفر سوم معرفی و با اهدای جوایزی از آنان تقدیر شد.

همچنین هیئت داوران این جشنواره قاسم صرافان از تهران، علی سلیمانی و سورنا جوکار از همدان، احمدرضا قدیریان از یزد، عبدالحسین انصاری از بندرعباس، مهدی مهدوی از تبریز و حسن توکلی از اصفهان را در بخش شعر غزل شایسته تقدیر اعلام کرد.

در بخش شعر سپید نیز کیانوش خان‌محمدی از تهران و محسن بیدوازی از اسفراین به عنوان گروه برگزیده نخست معرفی شدند.

محسن نظارتی‌زاده از اصفهان، علی اصغر داوری از کاشمر، لیلا کردبچه از تهران و امید خسروی از خمین به عنوان گروه برگزیده دوم بخش شعر سپید انتخاب شدند.

اسحاق جمالی از بوشهر، راضیه حیدری از میناب، میثم خالدیان از دزفول و وجیهه نوزادی از بیرجند به عنوان گروه برگزیده سوم پنجمین جشنواره شعر ملی زاگرس در بخش شعر سپید معرفی و از آنان تجلیل شد.

در پنجمین جشنواره شعر ملی زاگرس بیش از 30 شاعر برجسته کشور و شاعرانی از کهگیلویه و بویراحمد شرکت داشتند که آثار آنان را اسماعیل امینی، علی باباچاهی پدر شعر متفاوت ایران و محمدکاظم کاظمی از شعرای برجسته شعر متعهد و انقلابی داوری کردند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران