9. اسفند 1392 - 20:07
کمک 500 میلیون ریالی خیرین تهرانی به نیازمندان بهمئی
رئیس كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان بهمئي ازكمك 500 ميليون ريالي خيرين تهراني به خانواده هاي ايتام و مددجويان زير پوشش کميته امداد اين شهرستان در آستانه جشن نيکوکاري خبر داد.

به گزارش خامی ،

صبح زاگرس به نقل از آوای ماغر ، محمدمحمدي گفت: خيرين نيکوکار تهراني مقدار500 ميليون ريال اجناس از جمله يخچال ،فريزر، ماشين لباسشويي ،فرش، ظروف چيني، جاروبرقي و ديگر اجناس در قالب لوازم خانگي به خانواده هاي تحت حمايت اين شهرستان اهداء نمودند.
وي خاطرنشان كرد: از ابتداي سال جاري تاكنون خيرين نيکوکار بيش از يک ميليارد ريال نقدي و غيرنقدي به افراد تحت حمايت کميته امداد شهرستان بهمئي پرداخت کرده اند.
محمدي تصريح کرد: کميته امداد امام ، با هدف ياري نمودن محرومان و مستضعفان، امداد درماندگان و آسيب ديدگان و خودکفا کردن محرومان تشکيل شده و در اين راه از ظرفيت هاي خيرين و افراد نيکوکار نيز استفاده مي نمايد.
مديرکميته امداد شهرستان بهمئي از جمله برنامه هاي اين نهاد را بررسي و شناخت انواع محروميتهاي مادي و معنوي نيازمندان و تامين نيازهاي معيشتي، فرهنگي و ارتقاء سطح زندگي آنها درحدامکان و شناسايي افراد و خانواده هاي لازم الحمايه در شهر و روستا و عشاير و ارائه روشهاي مناسب براي رفع محروميتهاي نيازمندان در ابعاد مختلف و فراهم آوردن زمينه خوداتکايي خانواده هاي مورد حمايت و ساير نيازمندان از طريق ايجاد اشتغال، اعطاي وام، آموزشهاي فني و حرفه اي و ارائه ي خدمات لازم درحدامکان عنوان کرد.
محمدي ديگر خدمات ارائه شده به مددجويان را خدمات بهداشتي و درماني و اقدام به بيمه هاي درماني و اجتماعي اقشار آسيب پذير در حد امکانات و چارچوب قوانين ومقررات، پرداخت مستمري (کمکهاي نقدي و غيرنقدي)، اعطاي وام قرض الحسنه ضروري، کمک به تعمير و تهيه ي مسکن، ازدواج و جهيزيه ي نيازمندان وهمچنين ارائه ي خدمات فرهنگي به افراد و خانواده هاي نيازمند و انجام فعاليتهاي فرهنگي و آموزشي و تامين وسايل آموزشي و کمک آموزشي لازم براي مددجويان برشمرد.
وي در پایان گفت: اميد است با ارائه اين خدمات به نيازمندان بتوانيم راهگشاي مشکلات آنان باشيم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران