9. اسفند 1392 - 20:11
لزوم برخورد جدی با فروشندگان مرغ زنده در شهر لیکک
فرماندار بهمئی بر برخورد جدی با مرغ‌فروشان در سطح خیابان‌های اصلی شهر لیکک تأکید کرد.

به گزارش خامی ،

به نقل از آوای ماغر ، حجت‌الله دلشاد در نشست شورای سلامت شهر لیکک که در سالن شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت سلامت بر کسی پوشیده نیست و سلامت برای توسعه جامعه امری ضروری است.

وی ادامه داد: برگزاری شورای سلامت می‌تواند در رفع مشکلات و کمبود‌های حوزه سلامت کمک کند.

فرماندار بهمئی عنوان کرد: مرغ‌فروشانی که در سطح شهر و خیابا‌ن‌های اصلی شهر لیکک اقدام به فروش مرغ زنده می‌کنند جلوه زشتی به شهر می‌دهند که با این افراد باید برخورد جدی شود.

دلشاد تصریح کرد : این منطقی نیست که بگوییم جمع‌آوری این افراد موجب ضربه زدن به اشتغال آن‌ها می‌شود چرا که این قبیل دست‌فروشان سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند.

فرماندار بهمئی خاطرنشان کرد: همه ادارات موظفند با شبکه بهداشت و درمان در زمینه سلامت و بهداشت سطح شهر همکاری‌های لازم را انجام دهند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی نیز در این نشست به جایگاه ترمینال لیکک اشاره کرد و گفت: ترمینال این شهر در خیابان اصلی شهر قرار دارد که علاوه بر این‌که موجب جلوگیری از تردد مردم می‌شود مشکلاتی از قبیل نبود سرویس بهداشتی در این جایگاه است که باید مسئولان برای انتقال آن به جایگاه اصلی خود اقدام کنند.

علی غفاری اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافران نوروزی تصمیم دارد بروشور بهداشتی در اختیار مهمانان و گردشگران نوروزی قرار دهد.

غفاری افزود: شبکه بهداشت بهمئی اقدام به توزیع کیسه‌های زباله در میان گردشگران و مسافران در ایام تعطیل می نماید.

وی تصریح کرد: بعضی از مکان‌ها برای مسافران نوروزی  فاقد آب آشامیدنی سالم هستند مانند مکان گردشگری قلعه‌نادر که تصمیم گرفتیم تانکر‌های ذخیره آب در این مکان مستقر کنیم.

این مسئول اذعان داشت: در مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری نیز سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی و قراردادن لوازم بهداشتی را نیز در دستور کار خود قرار دادیم که مسافران دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

گفتنی است؛ در این نشست مصوب شد ترمینال شهر لیکک به مکان اصلی انتقال یابد و مرغ‌فروشان زنده در سطح شهر لیکک جمع‌آوری، نظارت بر مکان‌های گردشگری به صورت مداوم و رفع مشکلات بهداشتی، پاکسازی مکان‌ها به صورت روزانه توسط ادارات ذیربط خدمات‌رسانی مناسب به مهمانان نوروزی صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران