16. اسفند 1392 - 22:33
اجازه مصوب شدن پیشنهادات غیرکارشناسی را نمی‌دهم
فرماندار گچساران گفت: اجازه مصوب شدن پیشنهادات و تصمیمات غیرکارشناسی در جلسات را نمی‌دهم.

به گزارش خامی ،

به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در نشست شورای سلامت این شهرستان اظهار کرد: بهداشت و درمان یکی از مقوله‌های مهم و لازم در جامعه بوده که مسئولان امر باید در این خصوص توجه لازم را داشته باشند.

وی با بیان‌ این‌که گچساران یکی از شهرستان‌های مهم در استان است، افزود: با توجه به برخی کمبودها و معضلات در خصوص بهداشت و درمان در حوزه‌های مختلف پسماندها، فاضلاب و دیگر موارد مطرح شده ین امور پیگیری می‌شود.

فرماندار گچساران با اشاره به تأکید نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص معضل فاضلاب بخشی از 500 دستگاه این شهرستان گفت: این موضوع در حاشیه جلسه بافت فرسوده توسط شورای شهر مطرح شد که تأکید نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و اینجانب بر پیگیری سریع برای برطرف کردن این موضوع است.

رحیمی ادامه داد: در این راستا با اداره آبفای شهری رایزنی‌های لازم صورت گرفته و مشکل فاضلاب این منطقه در حال پیگیری و برطرف شدن است.

وی با اشاره به برخی مشکلات دیگر بهداشتی از جمله وجود ماهی‌فروشان در میدان تره‌بار گچساران گفت: در این خصوص باید با معرفی مکانی جدید برای ماهی فروشان نسبت به جابه‌جایی آنها اقدام کرد.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد شدید از مصوبه شدن برخی پیشنهادات بدون کارشناسی در جلسات گفت: این‌که در نشستی چندین پیشنهاد به عنوان مصوبه ثبت شود در صورتی مطلوب است که این مصوبات اجرایی شود.

فرماندار گچساران تأکید کرد: از این به بعد اجازه ثبت پیشنهادات غیر کارشناسی به عنوان مصوبه را نخواهم داد و تنها پیشنهاداتی مصوبه می‌شود که کارشناسی و قابل اجرا باشد.

انتهای پیام

نظرات کاربران