16. اسفند 1392 - 22:51
بعضی ها بدنبال تغییر کاربری زمین های منابع طبیعی گچساران هستند
فرماندار گچساران با اذعان به اینکه برخی از افراد با دسترسی به زمین و دریافت سند آن بنا به دلایلی دنبال دور زدن برای تغییر کاربری هستند،گفت: متأسفانه بعضی برای استفاده از طرح‌های خود اقدام به درخواست و استفاده از زمین‌های منابع طبیعی می‌کنند که با بررسی‌های به عمل آمده مشاهده می‌شود 50 درصد برنامه خود را نیز اعمال نکرده‌اند.

به گزارش خامی ، به نقل از آفتاب جنوب ، عبدالرحیم رحیمی صبح امروز در همایش گرامیداشت هفته منابع طبیعی در گچساران، اظهار کرد: اعتقاد من بر این است که حفظ منابع طبیعی باید به صورت فرهنگی نهادینه در جامعه درآمده و این فرهنگ ترویج و گسترش یابد.

وی افزود: پاک‌ترین و سالم‌ترین هوایی که ما انسان‌ها استفاده می کنیم، اکسیژن موجود در طبیعت و منابع طبیعی بوده به همین دلیل حفظ منابع طبیعی از ضروریات زندگی امروز به شمار می‌رود.

فرماندار گچساران ادامه داد: امروزه با پیشرفت تکنولوژی جایگزین‌های زیادی برای نفت ایجاد شده اما هیچ‌گاه جایگزینی برای منابع طبیعی ایجاد نخواهد شد.

رحیمی در ادامه ضمن انتقاد از برخی اقدامات در خصوص استفاده از زمین های منابع طبیعی، تصریح کرد: متأسفانه بعضی برای استفاده از طرح‌های خود اقدام به درخواست و استفاده از زمین‌های منابع طبیعی می‌کنند که با بررسی‌های به عمل آمده مشاهده می‌شود 50 درصد برنامه خود را نیز اعمال نکرده‌اند.

فرماندار گچساران اظهار کرد: این افراد با دسترسی به زمین و دریافت سند آن بنا به دلایلی دنبال دور زدن برای تغییر کاربری هستند.

وی یادآور شد: این افراد به نام ایجاد کارخانه زمین دریافت کرده‌اند و امروز در پی تغییر کاربری آن به ملک تجاری یا مسکونی هستند که مسئولان مربوطه باید در این امر جدیت و تلاش بیشتری داشته باشند.

رحیمی تصریح کرد: قصد من این نیست که از اجرای طرح‌ها جلوگیری شود بلکه اجرای صحیح و عدم استفاده از اراضی به نام طرح‌های تولیدی و تغییر کاربری آن به مسکونی یا تجاری است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران