17. اسفند 1392 - 15:36
بخشدار سابق بخش بوستان:
رکوردهایم را در کتاب گینس ثبت کنید
بخشدار سابق بخش بوستان شهرستان باشت در جلسه تودیع و معارفه خود گفت: در زمان مسئولیتم کارهایی انجام دادم که باید در کتاب گینس ثبت شود.

به گزارش خامی، جلسه تودیع و معارفه بخشداران مرکزی و بخش بوستان با حضور حسنی مدیر کل سیاسی و انتخابات، امام جمعه و فرماندار باشت و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

سید ایرج خاوران بخشدار سابق بخش بوستان باشت در این جلسه گفت: در دوره 14 ماهه بخشداری بنده رکوردهایی را زده ام که باید در کتاب گینس ثبت شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از این رکوردها مرخصی 1 روزه در این مدت 14 ماه بوده، افزود: با توجه به سابقه درگیری در چند روستا در زمان انتخابات ولی با برنامه ریزی های انجام داده شده حتی یک مورد درگیری لفظی و اعتراض نداشتیم.

خاوران با تأکید بر این که پست ها ماندنی نیستند بلکه خدمت به مردم است، اظهار داشت: مسئولیت ها ماندنی نیست و فقط یک فرصت است و باید در این فرصت پیش آمده که بالاترین دستاورد زندگی ماست برای جلب رضایت خداوند به مردم خدمت  صادقانه کرد.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاران خود در بخشداری بوستان از ریاست اداره آبفا روستایی و اداره برق جهت همکاری های خوبشان تقدیر و تشکر ویژه ای کرد.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران