20. اسفند 1392 - 0:13
رسانه ای ترین مسئول باشتی:
رسانه ها خدمت رسانی به مردم را تسریع می بخشند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر باشت گفت: رسانه ها با پوشش خبری خوب خود می توانند خدمت رسانی به مردم را تسریع بخشند.

به گزارش خامی، حجت الاسلام ظهرابی افزود: همیشه این نکته را مد نظر داشته ام که با رسالت بزرگی که بر دوش رسانه ها قرار دارد، آنان می توانند بازوئی قدرتمند در اطلاع رسانی باشند.

وی با بیان اینکه، نقش رسانه ها در ایجاد فرهنگ سازی در بین مردم و ارتقای فرهنگ بسیار ارزنده است؛ بیان کرد: مهمترین وظیفه اصحاب رسانه در عصر حاضر بیان حقایق و پرهیز از حواشی های مخرب است.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر باشت گفت: اصحاب رسانه که گاهاً مورد بی مهری برخی از مسئولان قرار گرفته اند، هیچگاه دلسرد نشده و با اطلاع رسانی خوب و دقیق خود توانسته اند بازوان توانمندی در بحث تبلیغ و ترویج کارهای فرهنگی باشند. 

وی نقش بی بدیل رسانه ها در تعامل با مسئولان را به عنوان نقشی ارزنده در پیشبرد بهتر کارها ذکر نمود و افزود: این امر خدمت رسانی به مردم را تسریع می بخشد.

ظهرابی بیان داشت: یکی از جالب ترین خبر ها و تیتر خبری در سال 92 تیتر و خبر دو فرماندار برای یک شهرستان بود که برایم خیلی جالب بود.

 

 

وی با بیان اینکه، انتظار داریم پوشش اخبار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهتر انجام شود، گفت: در اخبار بیشتر از مقالات دینی استفاده شود و به جزء سوژه های روز، مسائل دینی به صورت تخصصی تر کار شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر باشت بیان داشت: نقش اطلاع رسانی از طرف رسانه ها و به خصوص نشریات و رسانه هائی که به صورت محلی و منطقه ای به اطلاع رسانی میپردازند بسیار ارزنده است.

 

 

وی همچنین سایت خامی را به جهت رویه اطلاع رسانی شفاف که از شروع به کار در دستور قرار داده است، مورد ستایش قرار داد و از خبرنگار خامی نیز به جهت حضور مداوم و اطلاع رسانی به جا و به موقع اخبار این اداره تشکر نمود.

 

انتهای پیام/ک308

 

نظرات کاربران