21. اسفند 1392 - 8:44
مهمترین پیام شهدا تبعیت از دستورات خدا و ولی فقیه است
امام جمعه باشت گفت: تبعیت از دستورات خدا و ولی‌فقیه از مهم‌ترین پیام های شهداست و همه ما به شهدا نیازمندیم، چرا که شهدا برای انسان‌ها به منزله چراغی در تاریکی هستند.

به گزارش خامی، به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهدا، رئیس و پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان باشت با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام عبودی با اشاره به این‌که ۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، از امسال به عنوان روز شهدا نیز نامگذاری شده است، گفت: گرچه همه ایام متعلق به شهداست ولی این نامگذاری یک اقدام ارزنده است.

وی با بیان این‌که عزت، آسایش، امنیت و برکت امروز کشور مرهون خون شهدا و روحیه ایثار و ازخودگذشتگی آنان است، افزود: روز شهید، روز پاسداشت فداکاری مجاهدان و اعلام همبستگی و عهد با شهداست و باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیش از پیش ترویج شود.‏

خطیب جمعه باشت با اشاره به اینکه، بنیاد شهید و امور ایثارگران نهادی مقدس است چرا که هدفش خدمت با خانواده شهدا و زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا است؛ افزود: واقعیت این است که هرکسی که در بنیاد شهید خدمت می کند خداوند بهترین توفیق را به او داده است زیرا خدمت در این نهاد مقدس اجر مضاعف دارد چونکه بنیاد شهید یاد و نام شهیدان را زنده نگه می دارد.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران