27. بهمن 1392 - 20:16
شکست شاگردان دایی در نیمه اول و تغییر زبان بازیکن پیشین پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول مغلوب پیکان شد.

به گزارش خامی ، خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس امروز در حالی از ساعت 15:40 در ورزشگاه پیکانشهر در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که قرار بود این دیدار ساعت 15 آغاز شود. این بازی در پایان نیمه اول با نتیجه 2 بر یک به سود پیکان به پایان رسید. برای پرسپولیس محمد عباس‌زاده در دقیقه 26 و برای پیکان ایمان رزاقی‌راد در دقیقه 8 و کیوان وحدانی در دقیقه 38 موفق به گلزنی شدند.

* پیش از آغاز بازی بازار خوش و بش و روبوسی بین اعضای دو تیم داغ بود. در این بین پرسپولیسی‌های پیکان یعنی قلیچ، کرمانی‌مقدم، مجتی زارعی، علیرضا محمد، فرهاد چیذری و دیگر بازیکنان این تیم مانند جهانگیر عسگری، بهشاد یاورزاده، مهدی امیرآبادی و... با سرخپوشان خوش و بش کردند.

* بعد از ورود علی دایی به ورزشگاه پیکانشهر فرهاد کاظمی به استقبال سرمربی پرسپولیس رفت و ضمن خوشامد گویی به او از اینکه سرخپوشان به پیکانشهر آمدند تشکر کرد.

* نکته جالب خوش و بش اعضای تیم پیکان با کریم باقری بود.

* در طول نیمه اول بازیکنان و اعضای کادرفنی هر دو تیم بارها به قضاوت پیروز سیف‌الله‌پور داور  این مسابقه اعتراض کردند و در صحنه‌ای فرهاد کاظمی با لفظ «داور عزیز دقت کن» از قاضی میدان خواست بهتر قضاوت کند. 

* در نیمه اول این دیدار برای پرسپولیس نیلسون، نورمحمدی، خلعتبری، حقیقی، بنگر، پولادی، عباس‌زاده‌، حاتمی، دهنوی، صادقیان و ماهینی به میدن رفتند و برای پیکان هم علیرضا غدیری، مجتبی زارعی، علیرضا محمد، محمدبرجلو، کیوان وحدانی، ایمان رزاقی راد، حمید دیوسالار، علی جراح‌کار، حسین بابایی، میلاد کرمانی‌مقدم و حسین کریمی به میدان رفتند.

* بازیکنان دو تیم در طول نیمه اول بسیار خشن بازی کردند و چند بار باعث مصدومیت یکدیگر شدند.

* پیکان در این دیدار با لباس سبز و پرسپولیس با لباس قرمز به میدان رفت. 

* بهنام ابوالقاسم‌پور، حمید مطهری، محمد پنجعلی و ملکیان مدیرعامل باشگاه پیکان میهمان این بازی بودند. ملکیان هنگام ورود به زمین دسته گل بزرگی را برای علی دایی آورد.

* پیش از آغاز بازی ابوالقاسم‌پور و سیدجلال حسینی دقایقی با هم صحبت کردند. 

* بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس به محض مواجه شدن با امیرآبادی با این بازیکن شوخی کردند. البته چیزی که باعث شوخی کردن آنها شده بود چهره کاملا تغییر یافته کاپیتان پیشین استقلال بود. 

* در ابتدای بازی مجتبی زارعی مهاجم پیکان معتقد بود که روی او خطای پنالتی صورت گرفته و به خاطر همین به داور اعتراض می‌کرد. همین مسئله باعث شد  فرهاد کاظمی با صدای بلند به زارعی اعتراض کند. نکته جالب عکس‌العمل‌های مجتبی زارعی به کاظمی بود. 

* فرهاد کاظمی هنگامی که دید مجتبی زارعی همچنان به داور اعتراض می‌کند از مهاجمان نیمکت‌نشین تیمش خواست خودشان را گرم کنند. این مسئله باعث شد  زارعی با زبان انگلیسی با کاظمی صحبت کند و باعث خنده جمع شود. بعد از این صحنه دایی خطاب به زارعی گفت: مگر تو هم انگلیسی بلدی؟!

* در صحنه‌ای علی جراح‌کار مدافع پیکان دچار اشتباه  و  باعث شد  کاظمی به او هم معترض شود و از کاظم برجلو بخواهد به جای او وارد زمین شود. 

* هواداران حاضر در ورزشگاه بارها تیم پیکان و بازیکنان این تیم را مورد تشویق خود قرار دادند.

* از اواسط نیمه اول بازیکنان ذخیره هر دو تیم پشت دروازه‌های خود به گرم کردند مشغول شدند. 

* قاسم دهنوی در دقیقه 42 اخراج شد اما با توافق دو تیم قرار شد پرسپولیس در نیمه دوم هم با 11 بازیکن به زمین بیاید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات کاربران