تازه های سایت

25. بهمن 1392 - 20:23
رونمایی از کتاب بلوط در جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر+تصاویر
در ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی و سومین جشنواره جهادگران علم و فناوری از کتاب بلوط رونمایی شد.

به گزارش خامی ، صبح زاگرس به نقل از سایت تخصصی زنان استان کهگیلویه و بویراحمد(ایل بانو) در ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی و سومی جشنواره جهادگران علم و فناوری صبح دیروز در تهران با حضور رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور و  نماینده مردم بویراحمد و دنا از کتاب بلوط رونمایی شد.

نویسنده کتاب بلوط دکتر عزیزالله جعفری کوخدان مدیر گروه رشته گیاه پزشکی و عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج است.

در ادامه این رونمایی، سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب غرفه برتر در جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر شد.

کسب رتبه دوم طرح نرم افزار طراحی سیستم های خورشیدی آقای قاسم بیاتی و همکاران از دیگر دستاوردهای پژوهشگران استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره بود.

بعد از دریافت دستورالعمل جشنواره با فراخوان برای تمامی اقشار و بخش های مختلف سازمان بخصوص مرکز رشد و خانه نخبگان بسیجی حدود 30 طرح به سازمان ارسال و بعد از داوری در کارگروه تخصصی 2 طرح (بخاری کم مصرف مولد برق آقای صادق قنبری و نرم افزار طراحی سیستم های خورشیدی آقای قاسم بیاتی و همکاران)برای ارسال به تهران و داوری کشوری(طبق دستورالعمل) و حدود 12 طرح دیگر برای ارائه در غرفه سازمان در نمایشگاه مشخص شدند.

 

 

 

انتهای پیام/ ک308

نظرات کاربران