22. اسفند 1392 - 16:12
اصل ملاقات خانم اشتون دیدار با فتنه گران بود
نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: معلوم است که اصل ملاقات خانم اشتون دیدار با فتنه گران است و مسئولان باید احساس مسئولیت کنند تا دشمن نتواند حرکات اینچنینی انجام دهد.

به گزارش خامی، یادواره 90 شهید شهرستان باشت در محل مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام حسینی‌صدر نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان و امام جمعه موقت یاسوج، حجت‌الاسلام عبودی امام جمعه باشت، فرماندار باشت، سرهنگ انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران، خانواده شهدا و جمع کثیری از مردم شهرستان باشت با هدف گرامیداشت یاد و خاطره 88 شهید این شهرستان و دو شهید گمنام باشت برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس به یقین از شهدای کربلا پیروی کرده و درس آموخته و وارد میدان نبرد شدند و تا پیروزی جنگیدند و شهادت را با افتخار به جان خریدند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع خبرگان رهبری افزود: آنچه نظام به آن نیاز دارد از بیانات و فرامین مقام معظم رهبری سرچشمه می گیرد.

حسینی صدر اولین نکته از نکات رهبری را که باید مورد توجه ملت قرار گیرد را واقع بین بودن و هوشیاری کامل در مواجهه با حرکات دشمن دانست.

وی ادامه داد: دیدن نقاط قوت فراوان ملت در برابر نقاط ضعف  که نظام جمهوری اسلامی سراسر افخار است و باید بدانیم در طول 35 سال انقلاب اسلامی گام‌های بلند و اقدامات ویژه‌ای در راستای رشد و بالندگی کشور صورت گرفته که وجود نقطه ضعف‌هایی در کنار آن طبیعی پس نباید این نقاط ضعف کوچک را بزرگ کرده که دشمنان از آن سوءاستفاده کنند.

امام جمعه موقت یاسوج افزود: استفاده از ظرفیت های بیشمار داخلی به جای توجه به قدرت های خارجی و اتکا به نیروی خارجی، باید به درون نظام و ظرفیت های نظام توجه کرد.

وی با اشاره به نکته دیگری از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص توجه به نسل جوان و کارآمد گفت: یکی از افتخارات ملت این ‌است که همه توان خود را برای نسل جوان به‌ کار بسته و حال به‌ جای وابستگی به بیگانه‌ به توان ملی و جوانان خود تکیه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان یکی از مهمترین مشکلات در دنیای امروز  را مباحث اقتصادی دانست و بیان داشت: اقتصاد مقاومتی تنها به درد تحریم و یا ریاضت های اقتصادی نمی خورد، اقتصاد مقاومتی آن است که زمینه های رشد و شکوفایی جامعه رافرا هم آورد.

وی گفت: از اسلام، مسلمین، منافع دنیای اسلام دفاع کردن و هرگز نهراسیدن درس روشن و سند زنده ای است.

امام جمعه موقت یاسوج افزود: توجه به فرهنگ دینی و انقلابی یکی از نکته هایی مهم است گه باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و باید از فرهنگ اصیل اسلامی دفاع شود.

حسینی صدر در پایان گفت: نباید دشمن ما مستقیم و راحت وارد کشور شود و با کسانی که در مقابل ارزش های نظام ایستادند و با نظام دشمنی علنی کرده اند ملاقات کنند؛ معلوم است که اصل ملاقات خانم اشتون دیدار با فتنه گران است و مسئولان باید احساس مسئولیت کنند و شانه از بار مسئولیت خالی نکنند تا دشمن نتواند حرکات اینچنینی داشته باشد.

 

انتهای پیام/

 

 

نظرات کاربران