22. اسفند 1392 - 22:16
گزارشی از وضعیت اداره آبفا شهری باشت
رئیس اداره آبفا شهری باشت در گزارشی وضعیت این اداره را تشریح کرد.

حشمت الله دولتخواه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری خامی با اشاره به اینکه توسعه آبرسانی شهری از دغدغه های جدی مسئولان است، اظهار داشت: اقدامات آبفا شهر باشت طی یکسال اخیر گسترده و حائز توجه بوده است.

وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته حوزه آبرسانی باشت تصریح کرد: در سال 92 به تعداد 150 انشعاب توسط این اداره فروخته شد و تعداد 35 فقره انشعاب غیر مجاز شناسایی و همه آنها به انشعاب مجاز تبدیل شدند.

مدیر آبفای شهری باشت افزود: شهر باشت دارای 10 هزار نفر جمعیت و 3هزار و 537 مشترک در بخش آب و سه حلقه چاه می باشد که اداره آبفای باشت وظیفه تأمین آب شرب به مشترکین این شهر را به عهده دارد.

وی در ادامه گفت: عمل آبرسانی به شهروندان با خط انتقال 12 اینجی فولادی از جنب روستای برغون تا تپه نور الشهدا به طول 5/4 کیلومتر، به تنها مخزن بتنی 2 هزار متر مکعبی وارد و توسط یک دستگاه کلر زنی اتوماتیک گازی به صورت شبانه روز کار کلر زنی انجام می شود.

دولتخواه ادامه داد: کار کنترل و خاموش و روشن کردن چاه ها و مخزن توسط یک دستگاه کنترل از راه دور (تله متری) که بر روی مخزن و چاه ها نصب می باشد و در این اداره کنترل می شود کنترل می گردد که با این دستگاه می توان به صورت اتوماتیک اندازه مخزن، خاموش و روشن کردن پمپاژها و مقدار ورودی و خروجی آب را کنترل کرد.

 

 

مدیر آبفای شهری باشت با اشاره به اینکه این دستگاه موجب کاهش هزینه ها از جمله نیروی انسانی، اتلاف وقت، کاهش پرت آب گردیده افزود: این دستگاه با اعتبار 180 میلیون تومانی در باشت راه اندازی گردید.

دولتخواه در پایان بیان داشت: با توجه به فرسودگی لوله های قدیمی و جلوگیری از پرت آب این شهر نیاز به 7 کیلومتر اصلاح شبکه های داخلی می باشد.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران