25. اسفند 1392 - 22:46
برخورد جدی با مخلان امنیت در چهارشنبه آخر سال
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمدگفت: افرادی که بخواهند به بهانه چهارشنبه آخر سال مخل امنیت مردم دراستان کهگیلویه و بویراحمد شوند دست گیر و تا بعداز تعطیلات نوروزی 93 این اشخاص آزاد نمی شوند.

به گزارش خامی ،

به نقل از چهار فصل، صبح امروز نشست خبری اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده نیروی انتظامی استان برگزار شد.

سرهنگ غلام‌عباس غلام‌زاده در ابتدای جلسه با تسلیت ایام فاطمیه(س) و حرمت نگهداری این ایام در سال جاری و سال جدید خاطرنشان کرد: ما باید ایام فاطمیه(س) را قدر بشناسم و حافظ ارزش ها در جامعه باشیم.

وی به برنامه چهارشنبه سوری و مراسم شادی آخر سال در استان کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی مخالف شادی کسی نیست و در بحث چهارشنبه آخر اگر کسی مراسم دارد این مراسمات  باید کوچه محور برگزار شود.

غلام زاده افزود: افرادی که بخواهند به بهانه چهارشنبه آخر سال مخل امنیت مردم دراستان کهگیلویه و بویراحمد شوند دستگیر و تا بعد از تعطیلات نوروزی 93 این اشخاص آزاد نمی شوند.

فرمانده نیروی انتظامی استان بیان داشت: خوردوهایی که در چهارشنبه آخر سال اقدام به ایجاد آلودگی صوتی و کارهای خلاف قانون در سطح استان کنند توقیف و تا بعد از تعطیلات نوروز 93 میهمان پارکینک داران است.

وی به عملکرد نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 92 اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی استان کهگیلویه بویراحمد در سال 92 عملکرد قابل قبولی از خود بر جای گذاشت که  این عملکرد  باید با تلاش بیشتر در سال جدید ادامه پیدا کند.

غلامزاده بیان داشت: عملکرد نیروی انتظامی استان در دو حوزه امنیتی و ترافیکی از متوسط کشوری 11 درصد پایین تر بوده است.

افزایش 48 درصدی کشفیات در سال جاری

وی ادامه داد:  نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 92 نسیت به سال قبل 48درصد افزایش  کشفیات داشته است.

غلام زاده ابراز داشت: در سال 92، تعداد 98 باند سرقت در شهرهای مختلف استان کهگیلویه وبویراحمد شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در راستای برخورد با  کشف و توزیع  مواد مخدر در استان 3 تن و 393 کیلوگرم مواد مخدر از 55 باند تهیه و توزیع  مواد مخدر کشف و ضبط شد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران