5. فروردين 1393 - 3:34
حادثه‏ جاده‏ای در مسیر "راهیان نور" نداشته‏ ایم
رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: خوشبختانه تا کنون هیچ گونه حادثه جاده ای در مسیر کاروان‌های راهیان نور به پلیس راه استان گزارش نشده است.هیچ گونه حادثه جاده ای در مسیر کاروان های راهیان نور نداشته ایم

به گزارش خامی ،

سرهنگ قاسم قدرتی در گفتگو با "بسیج" با اشاره به وضعیت جاده‌ها و راه‌های منتهی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خاطرنشان کرد:پرترددترین راه‌های استان تاکنون مسیرهای خرم آباد- اندیمشک، اندیمشک- اهواز، اهواز- خرمشهر و خرمشهر-آبادان بوده است و با توجه به حضور کاروان های راهیان نور در این مسیرها با افزایش سفر روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه همه تمهیدات لازم را برای پیش گیری از حوادث احتمالی جاده ای در نظر گرفته ایم ، افزود: تا به امروز(4 فروردین) خوشبختانه هیچ گونه حادثه ای برای کاروان های راهیان نور چه در قالب اتوبوس ها وچه در قالب خودروهای شخصی مردم به پلیس راه استان گزارش نشده است.

رئیس پلیس راهور خوزستان در ادامه تاکید کرد: ادرات و دستگاههایی که می خواهند به صورت خودجوش نیرو به مناطق عملیاتی اعزم کنند از اتوبوس های شرکت واحد که کاربری درون شهری دارند برای مسافرت های بین شهری و طولانی به شدت پرهیز کنند.

وی با توصیه به رانندگان وسائل نقلیه عمومی بین شهری تصریح کرد: حداکثراستاندارد رانندگی برای یک نفر 9 ساعت در 24 ساعت است و برای رانندگی بیشتر از 9 ساعت باید از دو راننده و بیش از 18 ساعت از سه راننده استفاده کرد تا خدای ناکرده شاهد وقوع حادثه بر اثرخستگی و خواب آلودگی که منشا بیشتر تصادفات است، نباشیم.

قدرتی افزود: رانندگان در مسیر منتهی به زیارتگاههای شهیدان نیز با صبر و حوصله رانندگی کنندچرا که این مسیرها غالبا دوطرفه و کم عرض هستند.

رئیس پلیس راهور خوزستان با بیان اینکه پلیس راه تا پایان طرح با تمام توان در خدمت مسافران  زائران سرزمین نور است خاطرنشان کرد:طرح نوروزی پلیس از 25 اسفندماه آغاز شده و تا ساعت 24 روز 16 فروردین‌ماه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای نظارت دقیق بر راه‌های استان و حفاظت از جان هموطنان مان، 96 تیم گشت و 90 دوربین سرعت‌سنج، 18 ایستگاه و 10 پلیس‌راه در کنار تیم‌های فوریت‌های پزشکی، هلال احمر و گروه‌های امداد و نجات در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران