5. فروردين 1393 - 3:54
آبفای روستایی در رفع مشکل آب آشامیدنی آبشار کمر دوغ کوتاهی می‌کند
بخشدار چاروسا گفت: علی‌رغم چندین مرحله تماس تلفنی با مسئول آبفای روستایی مشکل آب شرب منطقه چاروسا برطرف نشده است.

به گزارش خامی ،

به نقل از خبرگزاری فارس از چاروسا، سید رضا غلامی‌مقدم عصر امروز در حاشیه بازدید از مناطق گردشگری چاروسا اظهار داشت: بخش چاروسا با جاذبه‌های گردشگری و مناطق سرسبز و زیبا و وجود امامزادگان جلیل‌القدر از جمله سید محمود(ع) و امامزاده نورالدین (ع) روزانه صدها گردشگر را به خود می‌بیند.

بخشدار چاروسا تصریح کرد: با وجود گردشگران زیاد به این بخش و ترافیکی که در محور قلعه‌رئیسی به دهدشت و امامزاده سید محمود(ع) به وجود می‌آید مهمانان و گردشگران باید با احتیاط بیشتری رانندگی کنند تا دچار مشکل نشوند.

غلامی‌مقدم افزود: تا به حال در خصوص اسکان مهمانان نوروزی مشکلی بوجود نیامده و 100 اتاق در محل بقعه امامزادگان و 9 مدرسه برای مهمانان آماده شده و مشکلی در خصوص اسکان نداریم.

رئیس شورای اداری چاروسا خاطرنشان کرد: تنها مشکلی که تا به حال در این بخش و برای گردشگران و مهمانان نوروزی به وجود آمده است مشکل آب آشامیدنی در آبشار کمردوغ و امامزاده سید محمود(ع) است که آب و فاضلاب روستایی شهرستان در این خصوص کوتاهی کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه چندین‌بار با مسئول آبفار تماس‌هایی برای رفع مشکل برقرار شده ولی هنوز مشکل را برطرف نکرده‌اند که جای تأمل دارد.

انتهای پیام

نظرات کاربران