تازه های سایت

25. بهمن 1392 - 20:33
حضور 27 گروه با 108 عضو در دومین جشنواره برفی دنا
مدیرکل گردشگری و میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور قطعی 27 گروه در جشنواره برفی دنا خبر داد.

به گزارش خامی ، به نقل ازخبرگزای فارس از یاسوج، محمود باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که همه تمهیدات لازم برای برگزاری جشنواره برفی دنا در پیست اسکی کاکان اندیشیده شده است، اظهار کرد: با تعاملی که مسئولان ارشد استانی و به خصوص استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ما داشتند اکنون بدون هیچ دغدغه‌ای به استقبال این جشنواره می‌رویم.

این مسئول افزود: جلسات متعددی از قبل در این خصوص برگزار کردیم و همه پیشامدها و مشکلات احتمالی را مورد پیش‌بینی قرار دادیم و برای آن‌ها چاره‌اندیشی کردیم تا این که در روز 25 بهمن بتوانیم روزی خوب و به یاد ماندنی را برای مردم استان و میهمانان غیر بومی از استان‌های دیگر رقم بزنیم.

باقری ادامه داد: آن‌چه که تاکنون قطعیت یافته تعداد 27 گروه از استان‌های مختلف در این جشنواره و مسابقات آن در قالب 108 نفر شرکت کننده حضور خواهند داشت.

مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تمام مراحل برگزاری جشنواره آماده شده و دستگاه‌های دیگر از جمله نیروی انتظامی و ادراه‌کل راه و شهرسازی به وظایف خود عمل کرده‌اند.

وی گفت: آماده‌سازی پیست، آماده‌سازی میدان اسکی، پیش‌بینی ترافیک و چاره‌اندیشی برای آن و همچنین ایاب و ذهاب مردم و مسافران و علاقه‌مندان از اقدامات ما در این خصوص بوده است.

باقری از برگزاری مسابقاتی در قالب اسکی، عکاسی، مجسمه‌سازی، بازی‌های بومی و محلی و برف‌پیمایی با حضور این تعداد گروه شرکت کننده خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور نمایندگانی از استان‌های فارس، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

این مسئول از حضور مسئولان ارشد استانی از جمله استاندار و معاونین وی، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان از نهادها و دستگاه‌های دیگر در این جشنواره یک روزه خبر داد و گفت: علاقه‌مندان هم استانی می‌توانند برای استفاده بردن از این جشنواره در پیست اسکی کاکان حضور داشته باشند که تنها خواسته ما رعایت نظم برای سهولت در برگزاری این جشنواره است.

باقری از حضور مسئولانی از سازمان گردشگری کشور در این جشنواره برفی خبر داد.

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران