تازه های سایت

25. بهمن 1392 - 20:35
برگزاری یادواره شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
با حضور گسترده مردم و مسئولان، یادوآره شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد و اربعین شهدای گمنام در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خامی، به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران ظهر امروز و با حضور گسترده مردم و مسئولان یادواره شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد و مراسم اربعین شهدای گمنام در این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که در محل بوستان شهدای گمنام گچساران برگزار شد، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی و فرماندار گچساران نیز حضور داشتند.

حجت‌الاسلام سید امان الله حسینی، مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی فقیه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار کرد: امروز اگر ایران اسلامی به بالاترین درجه افتخار و عزت رسیده به دلیل از جان‌گذشتگی و ایثار شهدا و رزمندگان این مرز و بوم است.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت مقام شهدا افزود: جایگاه و مقام شامخ شهدا آنقدر ارزشمند و مقدس است که حضرت زهرا(س) نخستین تسبیح خود را با استفاده از تربت و خاک شهدا ساختند.اسلام دیدگاه ویژه و خاصی در خصوص مقام شامخ شهدا دارد و تأکید بر این است که بر مقام بلند و مقدس شهدا اقتدا کرد.

مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی فقیه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف به ویژه پاسداشت مقام شهدا گفت: مقام معظم رهبری مانند طبیبی حاذق نسخه‌های شفابخشی در مراحل مختلف و بروز مشکلات برای ما می‌پیچند.

حسینی استکبارستیزی، استقلال‌طلبی و پاسداشت یاد و نام شهدا را از جمله ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: یاد و خاطر شهدا باید همیشه تبلیغ و ترویج شود زیرا این شهدا هستند که انقلاب اسلامی را بیمه کرده‌اند.

در پایان این مراسم  اقشار مختلف مردم و مسئولان با مداحی حاج صادق آهنگران یاد و خاطر شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد و شهدای گمنام این شهرستان را گرامی داشتند.

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران