تازه های سایت

25. بهمن 1392 - 20:37
افتتاح 4 طرح عمرانی در بویراحمد
معاون عمرانی و امور برنامه‌ریزی فرماندار بویراحمد از افتتاح چهار طرح عمرانی این شهرستان با اعتبار یک‌میلیارد و 300 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خامی ، به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی چهار طرح عمرانی شهرستان بویراحمد افتتاح شد.

در حاشیه افتتاحیه طرح‌های شهرستان بویراحمد شاهرخ کناری با بیان اینکه طرح‌های افتتاحی در حوزه گردشگری، توسعه شبکه برق، آب آشامیدنی است، گفت: امیدواریم با افتتاح طرح‌ها در بخش‌ها و روستاهای شهرستان بتوان در توسعه شهرستان و افزایش اشتغال‌زایی گام برداشت.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد با تاکید بر این‌که افتتاح آموزشگاه گردشگری هفت نفر اشتغال‌زایی و پولت تخم‌گذاری 30 هزار قطعه‌ای با 12 نفر اشتغال‌زایی در بویراحمد ایجاد کرده است، گفت: طرح‌های مذکور با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 300 میلیون تومان افتتاح شدند.

این مسئول با بیان این‌که طرح آبرسانی به روستای بردخیاری و چشمه رقاط به نمایندگی از شش طرح آبرسانی روستایی در بویراحمد بوده است، افزود: با بهر‌ه‌برداری از این طرح‌ها 14 روستا در قالب 480 خانوار در شهرستان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

کناری تعداد پروژه‌های افتتاحی شهرستان بویراحمد را 69 طرح عمرانی عنوان کرد و گفت: میزان اعتبار هزینه شده را افزون بر 237 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: امیدواریم با اجرای طرح‌های مذکور بتوان اشتغال‌زایی خوبی برای شهرستان ایجاد کرد.

معاون فرماندار بویراحمد خاطرنشان کرد: با افتتاح پروژه‌های عمرانی بویراحمد اشتغال‌زایی قریب به 204 نفر ایجاد می‌شود که امید می‌رود با اجرای هرچه بهتر و رسیدگی به طرح‌ها بتوان این اشتغال‌زایی را افزایش داد.

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران