تازه های سایت

25. بهمن 1392 - 20:54
افشاگری بزرگواری در مورد تاراج منابع ملی در کهگیلویه و بویراحمد
نتظار می رود دستگاه های امنیتی و نظارتی در این زمینه وارد عمل شوند و اجازه ندهند زمین های منابع ملی به تاراج برود.

به گزارش خامی ، به گزارش آوای ماغر ، نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برخی افراد به بهانه ایجاد طرح های مختلفی صنعتی و تولیدی زمین های منابع ملی را به تاراج می برند.

به گزارش بویرنیوز،حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری اظهار کرد: ضروری است مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی در واگذاری اراضی ملی به اشخاص برای اجرای طرح های اشتغالزا و تولیدی حساس باشد.

وی عنوان کرد: برخی افراد به بهانه ایجاد کارگاه های تولیدی و صنعتی نسبت به گرفتن زمین های منابع ملی و تاراج آنها اقدام می کنند.

بزرگواری خاطرنشان کرد: این افراد که جا پا در برخی ادارات دارند با این ترفند که تصمیم دارند طرح تولیدی بزرگی را ایجاد کنند زمین های منابع ملی را می گیرند ولی بعد از مدتی نسبت به ایجاد طرح اقدام نمی کنند و زمین را می فروشند.

وی گفت: برخی افراد که جا پا در برخی ادارات دارند با این ترفند که تصمیم دارند طرح تولیدی بزرگی را ایجاد کنند زمین های منابع ملی را می گیرند ولی بعد از مدتی نسبت به ایجاد طرح اقدام نمی کنند و زمین را می فروشند.

بزرگواری عنوان کرد: انتظار می رود دستگاه های امنیتی و نظارتی در این زمینه وارد عمل شوند و اجازه ندهند زمین های منابع ملی به تاراج برود.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: بابک زنجانی در دولت های قبل از احمدی نژاد رشد کرد به طوری که تصاویر منتشر شده از رسانه ها بیانگر این موضوع است.

بزرگواری افزود: امثال بابک، شهرام و آریایی ها یک شبه بوجود نیامدند بلکه هر کدام در دولتی شروع و در زمان رئیس جمهوری دیگری سر درآوردند.

وی با اشاره به اینکه افراد سودجوی که دنبال منافع مالی خود به هر طریق ممکن هستند کم نیستند، بیان کرد: به طور حتم در آینده امکان بوجود آمدن بابک زنجانی های دیگری وجود دارد.

بزرگواری ابراز کرد: انتظار می رود خدمتگذاران واقعی نظام در این زمیه نظارت بیشتری داشته باشند و اجازه سوء استفاده به هیچ کس را ندهند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی افزود: در صورت نظارت واقعی، مستمر و دقیق شاهد کاهش سوء استفاده های برخی افراد از منابع دولتی و بیت المال خواهیم بود.

منبع:بویر نیوز

انتهای پیام/

نظرات کاربران