10. فروردين 1393 - 8:04
انجام 130 هزار بازرسی از واحدهای صنفی کهگیلویه و بویراحمد
معاون نظارت و بازرسی صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از انجام بیش از 130 هزار بازرسی در بازار کهگیلویه و بویراحمد در سال 92 خبر داد.

به گزارش خامی ،

به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، سالار حسین‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی سال 1392 افزون بر یک‌صد و سی هزار بازرسی از واحدهای صنفی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت.

معاون بازرسی و نظارت صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، یکی از مهم‌ترین تدابیر وزارت صنعت، معدن و تجارت در سراسر کشور و به تبع آن استان را برخورد با گران‌فروشی، کم‌فروشی و دیگر تخلفات واحدهای صنفی دانست.

برخورد بدون اغماض با گران‌فروشان و کم‌فروشان

حسین‌پور تصریح کرد: این موضوع به طور مستقیم با معیشت و رضایت‌مندی شهروندان ارتباط داشته و به همین دلیل در استان کهگیلویه و بویراحمد نظارت‌های ویژه و جدی بر عملکرد واحدهای صنفی اعمال می‌شود.

وی با اشاره به لزوم تشدید برخورد‌ها با افراد متخلف در بازار کهگیلویه و بویراحمد و همچنین لزوم مشارکت و همکاری دستگاه‌های دولتی با طرح های بازرسی و نظارت بر وضعیت بازار استان گفت: از مجموع 130 هزار مورد بازرسی صورت گرفته در سال 92 تعداد 8 هزار و 200 مورد تخلف کشف شد که پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی استان برای پیگیری و رسیدگی ارجاع داده شده‌اند.

تشکیل 4هزار و 800 پرونده برای متخلفان بازار کهگیلویه و بویراحمد

معاون بازرسی و نظارت صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جرائم در نظر گرفته شده برای افراد متخلف در بازار استان طی سال گذشته، افزود: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت و کنترل بر بازار کهگیلویه و بویراحمد در طول سال گذشته 4 هزار و 800 مورد پرونده به ارزش ریالی 244 میلیارد و 266 میلیون ریال تشکیل شده است.

لزوم همکاری هرچه بیشتر مردم با بازرسان صنعت و معدن

این مسئول با اشاره به اینکه طرح نظارت و بازرسی از بازار در استان با جدیت بیشتر و برنامه های جدیدتر و کاربردی‌تر در سال 93 ادامه دارد، یادآور شد: با توجه به گسترده بودن کار و نیروهای محدود سازمان صنعت، معدن و تجارت انتظار می‌رود که مشارکت و همراهی مردم به عنوان بازوانی توانمند در این بخش همچنان با جدیت هر چه تمامتر ادامه داشته باشد.

حسین‌پور در پایان سامانه 124 در مرکز استان و شهرستان‌ها را بعنوان سامانه ارتباطی هم استانی‌ها با سازمان صنعت و معدن و ادارات شهرستانی جهت انعکاس هرگونه تخلف صنفی و همچنین ارائه پیشنهادات و انتقادات عنوان کرد.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران