10. فروردين 1393 - 8:06
توزیع بیش‌ از 30 هزار بسته فرهنگی در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
مسئول فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از توزیع بیش ‌از 30 هزار بسته فرهنگی در بقاع متبرکه استان خبر داد.

به گزارش خامی ،

سید رضا منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به این‌که طرح نوروزی «آرامش بهاری» در 31 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، اظهار کرد: این طرح از 28 اسفندماه 92 آغاز و تا 15 فروردین ماه جاری ادامه دارد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از توزیع بیش‌ از 30 هزار بسته فرهنگی از آغاز طرح نوروزی تاکنون در بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: این بسته‌های فرهنگی به تمامی بقاع متبرکه مشمول طرح «آرامش بهاری» ارسال و در حال توزیع است.

این مسئول ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این هدایا، روزانه در غرفه‌های کودک و نوجوان «خیمه‌های معرفت» در قالب طرح «قرآن بخوان، جایزه بگیر» و «نقاشی بکش و هدیه بگیر» به کودکان و نوجوانان بازدیدکننده از این غرفه‌ها اهدا می‌شود.

منصوری تصریح کرد: در طرح نوروزی «آرامش بهاری» غرفه‌های مشاوره و پاسخگویی به سؤالات و «خیمه‌های معرفت» در 35 امامزاده و بقعه متبرکه با اجرای برنامه‌های متنوع  برپا شده است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در خیمه‌های معرفت نیز 6 حوزه از جمله کودک، نوجوان، مشاوره خانواده، پاسخگویی به مسائل شرعی، ایجاد وقف جدید و تبلیغات چند رسانه‌ای خدمات ارائه می‌شود که تاکنون با استقبال خوب زائران و مسافران نوروزی مواجه شده است.

وی به برنامه‌های اجرایی طرح «آرامش بهاری» کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اذعان کرد: برپایی نمایشگاه‌‌های محتوایی و  گرافیکی با عنوان آرامش بهاری، نمایشگاه «سیمای عفاف در آیینه حجاب» و اجرای برنامه‌‌های قرائت قرآن، سخنرانی،‌ مدیحه ‌سرایی و قرآئت زیارت آل‌یاسین از برنامه‌های طرح است.

انتهای پیام

نظرات کاربران