10. فروردين 1393 - 8:08
لزوم هم‌افزایی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برای تحقق شعار سال
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم هم‌افزایی مسئولان استانی برای تحقق شعار سال 93 تأکید کرد.

به گزارش خامی ،

حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه به نامگذاری سال 93 که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اشاره کرد و گفت: بی‌شک معظم‌له مهمترین مسائل پیشروی جامعه را اقتصاد و فرهنگ دانسته که وظیفه دستگاه‌های فرهنگی در این خصوص بیش‌از گذشته می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه دستگاه‌های فرهنگی وظیفه‌ای سنگین در تحقق شعار سال دارند، گفت: انتظار می‌رود مسئولان و نهادهای فرهنگی با هم‌افزایی و همراهی هرچه بیشتر نسبت به تحقق شعار سال 93 همکاری کنند.

این مسئول از بین بردن فرهنگ غربی در جامعه، نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و اجرای امر به معروف و نهی از منکر را از برنامه‌های اجرایی دستگاه‌های فرهنگ عنوان کرد و گفت: با مقابله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌توان جامعه‌ای به دور از فرهنگ غرب و کاهش مشکلات عدیده‌ای که در این خصوص ایجاد می‌شد، داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های فرهنگی به عنوان مروج فرهنگ ناب اسلامی وظیفه دارند در حیطه کاری خود این فریضه الهی را به نحو مطلوب انجام دهند تا جامعه‌ای سالم و به دور از هر گونه مشکل فرهنگی داشته باشیم.

موسوی‌اعظم، شیوه درست زندگی اسلامی را مستلزم اجرایی و نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و بیان کرد: امیدواریم بتوان با برنامه‌های مدنظر به وظایف محوله خود در راستای این فریضه الهی گام برداریم.

این مسئول به برنامه‌های اجرایی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در راستای نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نه از منکر اشاره کرد و گفت:این سازمان در برنامه‌ها نوروزی طرح «آرامش بهاری» مبلغین دینی  و افراد امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های مشخص حضور دارند.

وی با تأکید بر اینکه حرم مطهر بی‌بی حکیمه (س) گچساران بیشترین زائران از ایران اسلامی و کشورهای حوزه خلیج فارس را دارد، گفت: در حال حاضر 28 نفر به منظور اجرای امر به معروف و نه از منکر در حرم مطهر امامزاده بی‌بی حکیمه (س) مشغول به خدمت هستند.

انتهای پیام

نظرات کاربران