10. فروردين 1393 - 10:29
اخبار تکمیلی مرگ مدیرکل سابق سیاسی و انتخابات استانداری در سانحه تصادف/ سفیر سلامت عامل مرگ
مدیرکل سابق سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نهمین روز از بهار 93 در یک سانحه دلخراش تصادف در محور دشتروم - یاسوج جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش خامی ،

صبح زاگرس،"حاج فرج اله حسن زاده" مدیرکل سابق سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در یک سانحه دلخراش تصادف در محور دشتروم - یاسوج جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گفته ی شاهدان عینی این سانحه، بی احتیاطی راننده یک دستگاه آمبولانس که در حال سبقت بی جا بوده عامل این تصادف بوده است.

شاهدان این تصادف می گویند خودروی پژویی که به سمت یاسوج در حرکت بود ناگهان با آمبولانسی در لاین خود مواجه می شود و برای فرار از روبرویی با این خودرو به سمت مخالف حرکت کرده و با خودوری سمند مرحوم حسن زاده برخورد می کند و در نهایت باعث مرگ 3 نفر و زخمی شدن 5 سرنشین دیگر می شود.

مرحوم "حسن زاده " در دوران استانداری "سید مسعود حسینی" استاندار کهگیلویه و بویراحمد مسئولیت مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری این استان را برعهده داشت.

مراسم تشییع و تدفین مرحوم حسن زاده فردا دهم فروردین ماه 93 از ساعت 14 عصر از غسالخانه شرف آباد شهر یاسوج به دهستان دشتروم بویراحمد خواهد بود.

پایگاه خبری تحلیلی خامی، صمیمانه درگذشت مرحوم " حسن زاده " را به مردم کهگیلویه و بویراحمد و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نماید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران