10. فروردين 1393 - 23:27
آمادگی کامل شهرداری یاسوج برای رویارویی با گل گهر سیرجان
سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج از آمادگی کامل این تیم برای دیدار امروز با گل گهر سیرجان خبر داد.

به گزارش خامی ،

سیدمذکور فرجی در گفت و گوی اختصاصی با صبح زاگرس درباره اهمیت دیدار امروز تیم شهرداری یاسوج و گل گهر سیرجان اظهار داشت: بازی امروز برای تیم شهرداری حکم فینال را دارد و به دلیل شرایط جدول و نزدیکی امتیاز تیم ها به یکدیگر، این دیدار برای تیم شهرداری یاسوج که در منطقه سقوط قرار دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی از آمادگی کامل تیم برای رویارویی با تیم گل گهر سیرجان خبر داد و افزود: تیم شهرداری  برای این دیدار بازیکن محروم نداشته و با آمادگی کامل به مصاف حریف سیرجانی خود می رود.

فرجی با اشاره به مصدومیت دو بازیکن تیم شهرداری یاسوج ادامه داد: رحیم رحیمی و مجید نجاتی مصدوم هستند و برای بازی با تیم گل گهر سیرجان باید شرایط آن ها به وسیله پزشک تیم بررسی شود و در صورت تأیید، در این بازی به کار گرفته می شوند.

وی از هواداران خواست تا با حضور در ورزشگاه تختی یاسوج، به عنوان یار دوازدهم تیم شهرداری یاسوج را حمایت کنند.   

بازی با نیروی زمین در قزوین یعنی بازی در خانه حریف نه زمین بی طرف

فرجی در خصوص رأی سه گانه کمیته انضباطی درباره بازی تیم فوتبال شهرداری یاسوج و نیروی زمین تهران اظهار داشت: به دلیل عدم ارائه مدارک تیم شهرداری یاسوج به کمیته انضباطی از سوی کمیته مسابقات، در ابتدا نتیجه بازی با تیم نیروی زمینی 3 بر صفر به سود تیم نیروی زمینی اعلام شد.

وی افزود: بنا به گفته حسن زاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در صورت دریافت مدرک تیم شهرداری یاسوج، به جای صدور رأی 3 بر صفر، بازی دو تیم تجدید می شد.  

فرجی در مورد صدور رأی تکرار بازی در زمین بی طرف نیز ابراز داشت: این رأی برای دلجویی از تیم نیروی زمینی تهران صادر شد چرا که این تیم تا قبل از صدور حکم برگزاری بازی مجدد، سه امتیاز را در مجموع امتیازات خود داشت.

وی ادامه داد: کمیته انضباطی برای دلجویی از تیم نیروی زمینی حکم به تکرار بازی در زمین بی طرف و بدون حضور تماشاگر داده بود که مسئولان برگزاری مسابقات محل این بازی را استان قزوین اعلام کردند.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج دلیل اعتراض تیم شهرداری به محل برگزاری مسابقه را نزدیکی محل تعیین شده برای برگزاری مسابقه به تیم نیروی زمینی اعلام کرد و افزود: شهر قزوین تا چند سال قبل جزء استان تهران بوده و برای ما برگزاری این دیدار در قزوین یعنی بازی کردن در خانه نیروی زمینی نه زمین بی طرف.

وی تصریح کرد: در هر شهری که این دیدار برگزار شود تیم شهرداری یاسوج برای برد به میدان می رود.

فرجی در پایان از تلاش ها و حمایت های رییس هیئت فوتبال استان از تیم شهرداری یاسوج تقدیر کرد.

گفتنی است بازی تیم فوتبال شهرداری یاسوج و گل گهر سیرجان رأس ساعت 16 و 15 دقیقه امروز یکشنبه 10 فروردین 93 در ورزشگاه تختی شهر یاسوج برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران