11. فروردين 1393 - 9:10
از برخورد با خرده فروشان مواد مخدر تا رصد مرزها، برنامه های پلیس در سال جدید
جانشین فرمانده نیروی انتظامی، برخورد با مواد فروشان خرد و معتادین پر خطر، توجه بیشتر در حوزه مرزبانی خصوصاً مرزهای شمال غرب، جنوب شرق و بخشی از دریا را از دیگر برنامه های پلیس در سال 93 اعلام کرد.

به گزارش خامی ،

به نقل از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید از اقدامات و فعالیت های قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو و تسلیت ایام فاطمیه، اظهارداشت: نیروی انتظامی در ایام نوروز با اجرای طرح نوروزی چند هدف را دنبال می کند؛ در بخش انتظامی، تامین امنیت مسافران و در عین حال شهرهای مسافر پذیر مورد توجه است.

 

جانشین فرمانده ناجا از کاهش 37 درصدی تلفات رانندگی در نوروز 93 خبر داد و با اشاره به افزایش کمی حوادث رانندگی طی دو روز گذشته، گفت: دو عامل اصلی در بروز حوادث رانندگی، شتاب زدگی و عدم استراحت کافی رانندگان است .

 

رادان افزود: بیشترین سهم تصادفات مربوط به محور های " رشت – لاهیجان " ،" اصفهان شیراز " ، " شاهرود - سبزوار " بوده است .

 

جانشین فرمانده ناجا به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: با استراحت کافی و عدم شتاب زدگی از بروز حوادث جلوگیری کنند .

 

رادان خاطرنشان کرد: امیدواریم سال 93 در حوزه راهنمایی و رانندگی، سال کاهش تلفات جاده ای باشد.

وی همچنین با هشدار به مجرمان گفت: برنامه های مهمی در راستای مقابله با سارقان در دستور کار داریم و با همکاری دستگاه قضا با مجرمان به شدت برخورد می شود.

 

سردار رادان برخورد با مواد فروشان خرد و معتادین پر خطر، توجه بیشتر در حوزه مرزبانی خصوصاً مرزهای شمال غرب، جنوب شرق و بخشی از دریا را از دیگر برنامه های پلیس در سال 93 اعلام کرد .

 

جانشین فرمانده ناجا از پیگیری ویژه بحث امنیت اخلاقی در سال جدید نیز خبرداد.

انتهای پیام

 

 

نظرات کاربران