12. فروردين 1393 - 8:18
دیدار ظریف با مقامات پاکستانی در آینده نزدیک/ تلاش برای آزادی مرزبانان ایرانی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی از دیدار وزیر کشور با مقامات پاکستانی پیرامون مرزبانان ربوده شده ایرانی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خامی ،

شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از صبح توس، علی اصغر رشید در دیدار با خانواده ی مرزبانان ربوده شده، سجاد زاهانی، محمد نظامی و جمشید تیموری سه تن از مرزبانان ربوده شده که با حضور فرمانده ی انتظامی و جانشین فرمانده ی مرزبانی استان همراه بود، با بیان اینکه پس از انجام این اقدام تروریستی تلاش های گوناگونی در سطوح مختلف بین المللی، کشوری و استانی توسط مسوولان، جهت آزاد سازی مرزبانان ربوده شده صورت گرفته است، گفت: این اقدامات کماکان تا حصول نتیجه ی نهایی توسط نیروهای سیاسی، امنیتی، انتظامی و مرزبانی دنبال می شود.

وی با اشاره به پیگیری های مکرر رییس جمهور محترم و وزارت کشور، افزود: به همین منظور در آینده ی نزدیک وزیر کشور با مسوولان پاکستانی دیدار خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: این روند از سوی وزارت خارجه نیز همچنان ادامه دارد به گونه ای که منجر به صدور بیانیه ی محکومیت این اقدام تروریستی از سوی بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد شد.

رشید خاطر نشان کرد: موضوع آزاد سازی مرزبانان در سفرهای متعدد مقامات پاکستانی به استان، نیز پیگیری شده و اقدامات لازم در این خصوص صورت گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد: با اعتماد به خدمتگزاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به زودی زمینه ی آزاد سازی این عزیزان فراهم شود.

گفتنی است؛ خانواده های مرزبانان ربوده شده نیز در این دیدار انتظارات خود در این خصوص را ابراز داشتند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران