12. فروردين 1393 - 8:24
نفوذ مزدوران صهیونیستی در شبکه های اجتماعی ایرانی+عکس و سند
پس از آشکار شدن نا امنی کامل اطلاعاتی و امنیتی برای کاربران در شبکه های اجتماعی خارجی، اخیرا دشمنان با حضور کاملا محسوس در شبکه های اجتماعی ایرانی اقدام به پیاده سازی اهداف خود می کنند.

به گزارش خامی ،

شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از فرهنگ نگار، با آغاز به کار دولت تدبیر و امید بحث شبکه های اجتماعی به شدت مورد توجه قرار گرفت؛ در این میان عده ای شبکه های خارجی از جمله و فیس بوک و توئیتر را انتخاب کردند و بعضی دیگر هم با توجه به نظرات کارشناسان فضای مجازی شبکه های داخلی را انتخابی مناسب می دانند و در آنجا به فعالیت می پردازند.

بارها در مورد حضور سازمان یافته تیم های سایبری دشمنان در سایت های داخلی هشدارهایی از سوی نهاد های امنیتی و اطلاعاتی کشور داده شده بود اما اخیرا به وضوح می توانیم این حضور را مشاهده کنیم.

بتازگی و در ادامه اقدامات تخریب گرانه دشمنان جمهوری اسلامی عوامل رژیم صهیونیستی با ورود مسقیم و بی پرده به شبکه های اجتماعی ایرانی اقدام به تبلیغ برای این رژیم منحوس می نمایند که در یکی از این موارد، فردی با نام کاربری شارولین احسانی (sharolinehsani) در شبکه افسران اقدام به تطهیر این رژیم جعلی نموده و با استفاده از مواردی همچون جوسازی، تحریف و توهین سعی در تاثیر گذاری در افکار کاربران این شبکه و ترغیب ایرانیان به دوستی با رژیم اشغالگر قدس دارد.

در زیر به نمونه هایی از اقدامات این کاربر و تحلیلی کوتاه بر آن را ارائه می دهیم:

اینکه رژیم صهیونیستی به بهانه ای به نام هلوکاست اقدام به اشغال سزمین های کشور فلسطین نموده است بر کسی در دنیا پوشیده نیست و حتی مسئولین این رژیم از بیان و تایید این قضیه باکی ندارند ولی ظاهرا این کاربر قصد دارد با اعلام این که کشوری به نام اسرائیل قدمتی تاریخی دارد، سعی در منحرف کردن اذهان دارد به گونه ای که این رژیم، فلسطین را اشغالگر نکرده و این مکان سرزمین مادر آنان است!! که در صورت پذیرفتن این مطلب باید گفت ایران قدیم نیز وسعت زیادی داشته و از چین تا اروپا بوده است؛ پس امروز باید ایران ادعای مالکیت بر تمام این منطقه و حتی کشور فلسطین را داشته باشد.

نکته دیگر اینکه کاربر مذکور سعی در ارائه چهره ای مظلوم از صهیونیست ها دارد و با قرار دادن کلیپ ها و تعریف وقایع تاریخی سعی در اثباتی موضوعی دارد که هیچ گاه در طول تاریخی اثبات نشده است؛ نمونه ای از این اقدام اینکه برای گرامی داشت یادبود هلوکاست کلیپی آماده کرده و در اختیار دیگر کاربران قرار داده است که در آن کاملا چهره ای معصوم از صهیونیست ها به نمایش گذاشته شده است و این در حالیست که هیچ گاه در جهان به پژوهشگران اجازه تحقیق در مورد صحت یا عدم صحت این واقعه داده نشده است و نکته جالب این است که اگر ما قبول کنیم چنین واقعه ای در تاریخ رخ داده است، چطور باید در آلمان کوره های آدم سوزی برپا شود و یهودیان در آن کشته شوند ولی آنان ادعای مالکیت بر سرزمین دیگری داشته باشند؟ چرا در همان آلمان به آنان سرزمینی داده نمی شود؟

در مورد هلوکاست و ادعای وابسته به آن سخنان زیادی گفته می شود ولی چرا هیچگاه در مورد قتل عام ایرانیان در زمان خشایارشاه توسط یهودیان که آنرا تا امروز به عنوان یکی از افتخارات خود می دانند سخنی به میان نمی آید؟ چرا قتل عام ایرانیان توسط انگلیسی ها در زمان حضورشان در ایران هیچگاه مورد بحث قرار نگرفت است؟

مورد دیگر اینکه کاربر مذکور با انتشار عکسی که ذهن ها را بی درنگ به سمت فتنه 88 سوق می دهد مدعی شد جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و نیروهای امنیتی کشور هیچ اهمیتی برای مردم قائل نیستند؛ البته دم خروس زمانی بیرون می زند که ساختگی بودن این تصویر با اندکی تامل قابل فهم است.

در این عکس اگر به زاویه تابش نور نگاهی سطحی بیاندازیم کاملا به ساختگی بودن تصویر میرسیم (تصویر زیر را ببینید) در این تصویر نور خورشید از سمتی می تابد که سایه ای به سمت مرکز تصویر ایجاد می کند (دایره های شماره 1و2) اما در عکس دختری که مونتاژ شده نور خورشید از بالا به سمت پایین تابیده شده است (دایره های شماره 3و4و5) .

مضاف بر این شواهد مات بودن حاشیه تصویر دختر ایراد دیگری است که به این مونتاژکاری وارد است؛ و این در صورتی است که اگر این تصویر واقعی بود این مات بودن نباید بوجود می آمد.

و نکته دیگر اینکه در ادامه همین پست از سمیر قنطار، آزاده لبنانی، به عنوان قاتل قسی القلب نامبرده است و اتهاماتی واهی به وی نسبت داده است؛ و این درحالیست که هیچ سخنی از نتانیاهو و جنایات او به میان نیاورده و قتل عام کودکان و زنان که توسط ارتشیان رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان انجام شده را بیاد نمی آورد!!

و در پایان اینکه امروز پس از انتقادات و اعتراضات بعضی از کاربران سایت افسران به پست های این فرد، این کاربر خود را یک ایرانی-اسرائیلی معرفی کرده که از سن چهارسالگی در سرزمین های اشغالی زندگی می کند؛ وی همچنین عکسی از خودش با لباس ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرده است و مدعی شده با فیلتر شکن وارد سایت های ایرانی شده تا بتواند نیمه ایرانی خود را بروز دهد و این حضور را پایه ای برای رفع ابهامات و آشکار کردن حقایق و نمایش دروغ های جمهوری اسلامی به مردم در مورد دولت اسرائیل قرار دهد!!

این کاربر تنها کسی نیست که اقدام به پیشبرد اهداف دشمن نموده است و شواهدی از حضور افراد دیگری نیز وجود دارد که در حال القای بی اعتمادی شدید بین مردم نسبت به مسئولان و تطهیر چهره منحوس آمریکا و رژیم صهیونسیتی هستند.

با توجه به مطالب مطرح شده باید گفت ظاهرا شبکه های اجتماعی مأمنی برای جولان تیم های سایبری دشمن شده است تا بتوانند در آن برای اهداف مغرضانه خود نیرو جذب کنند؛ شایسته است مسئولین ذیربط و صاحبان شبکه های اجتماعی در این مورد دقت زیادی به خرج دهند و فعالین اینگونه سایت ها متوجه کمین بیگانگان باشند.

انتهای پیام

نظرات کاربران