14. فروردين 1393 - 19:57
برخی آقایان شرایط صدور قطعنامه را فراهم کردند/ حقوق بشر اتحادیه اروپا مالیات ندارد برخی آقایان شرایط صدور قطعنامه را فراهم کردند/ حقوق بشر اتحادیه اروپا مالیات ندارد
نماینده مردم قائمشهر،سوادکوه،جویبار و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:ممکن است برخی از آقایان مخالف نظام اسلامی شرایطی را برای آنها فراهم کردند که اتحادیه اروپا قعطنامه صادر کند.

به گزارش خامی ،

شبکه اطلاع رسانی دانا، سید هادی حسینی در گفتگو با  بلاغ در رابطه با قطعنامه موسوم به راهبرد اتحادیه اروپا در قبال ایران در کمیته روابط خارجی پارلمان اروپا بیان داشت:این اقدامات برای ایران تازگی ندارد که کشورهای مداخله گر در امور برخی کشورهای دیگر دخالت کنند و راجع به سرنوشت ملت ها تصمیم بگیرند.

نماینده مردم قائمشهر،جویبار،سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران چهار دهه است با این اقدامات ضد ایرانی مواجه است،تصریح کرد: این اقدامات حقوق بشر اتحادیه اروپا مالیات ندارد و ایران به کار خود ادامه می دهد. 

این نماینده مردم در مجلس به راهی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال طی کردن است اشاره کرد و گفت: سکان هدایت جمهوری اسلامی ایران به دست مقام معظم رهبری است و نظام اسلامی به شدت به سمت جلو در حرکت است.

حسینی با اشاره به مفاد قطعنامه ضد ایرانی اتحادیه اروپا بیان داشت: ملت ایران بیدی نیست که با این قطعنامه ها بلرزد و همچنین در مقابل دشمن کمر خم نمی کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ایران به دشمن فرصت مداخله در امور داخلی ایران نمی دهد،تصریح کرد: ممکن است برخی از آقایان مخالف نظام اسلامی شرایطی را برای آنها فراهم کردند که اتحادیه اروپا فکر کند ما در شرایط ضعف هستیم و هر چه آنها مصوب کند ما می پذیریم.

وی تاکید کرد: اصالت ملی و دینی ملت ایران هیچ وقت اجازه نمی دهند که اتحادیه اروپا در امور داخلی ایران دخالت کند و ما بر اساس آنچه صلاح بدانیم عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام

نظرات کاربران