15. فروردين 1393 - 10:57
هلاکت 5 تکفیری با انفجار سرباز سوری
بدون تردید اگر تاکنون سوریه توانسته سرپا باشد و همچنان به مبارزه خود با گروه‌های تروریستی و جنگ جهانی که برای آن تدارک دیده شده بپردازد، نتیجه رشادت‌های سربازان این مرز و بوم است.

به گزارش خامی ،

به نقل از فارس، در کنار مبارزه ارتش سوریه با گروه‌های مسلح تکفیری که مناطق ریف شمالی لاذقیه را مورد حمله قرار دادند، اهالی این مرز و بوم نیز در مقابله با تکفیری‌ها رشادت‌های بسیاری چه در جبهه‌های نبرد و به صورت مستقیم و چه در پشت جبهه به صورت غیر مستقیم از خود نشان دادند.

از مادران سوری گرفته که غذای فرزندان خود در جبهه‌های نبرد را تهیه می‌کردند و مردان و زنان جوانانی که به نیروهای ارتش در قالب نیروهای دفاع ملی ملحق شدند تا سربازانی که با گذشتن از جان خود برای دفاع از مرز و بوم خود به قلب تکفیری‌ها زدند.

روایت شده که یکی از سربازان ارتش سوریه که در یکی از ساختمان‌های شهرک مرزی کسب در مبارزه با گروه‌های تکفیری زخمی شده بود، هنگامی‌که با ورود عناصر تکفیری به ساختمان مواجه می‌شود، بمبی را به خود می‌بندد تا به محض ورود تکفیری‌های النصره آن را منفجر کند و با فدا کردن جان خود 5 تروریست النصره را هم به هلاکت برساند.

این سرباز سوری «عبد الرحمن محمود» نام داشت، از اهالی روستای «کفر زیتا» در ریف ادلب که برای دفاع از کشور و خدمت به مردمش به صفوف ارتش سوریه ملحق شده بود.

بی‌تردید سوریه شاهد چنین از خود گذشتگی‌هایی است که پس از گذشت بیش از 3 سال از جنگ جهانی علیه خویش هنوز سرپاست و تسلیم تکفیری‌های وهابی نشده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران