16. فروردين 1393 - 20:53
کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت در رأس همه ادارات شهرستان است
امام جمعه باشت با تقدير از خدمات كميته امداد شهرستان باشت در طول سال 92 اظهار داشت: كميته امداد امام خميني (ره) يك مكان مقدس، مجموعه اي سالم و بدون مشكل و در رأس همه ادارات است.

به گزارش خامی، حجت الاسلام عبودی با تجليل از خدمات اين نهاد مقدس در عرصه هاي مختلف بويژه در زمينه هاي فرهنگي، اعتقادي، شناسايي و پرورش استعدادهاي نهفته و نيز ايجاد اشتغال و خودباوري مددجويان بر لزوم مشاركت اقشار مردم و دستگاهها ي مرتبط با اين نهاد در ارائه خدمات مطلوب به ولي نعمتان تاكيد نمودند.

وی با اشاره به اینکه، هر چه آدم به فقیر کمک کند خدا را خشنود و خوشحال کرده است، بیان داشت: وحدت و همدلی، صفا، صمیمیت و برادری بین مجموعه کارکنان ادارات موجب ترقی و پیشرفت هرچه بهتر و بشتر خواهد شد.

عبودی با تقدير از خدمات كميته امداد شهرستان باشت در طول سال 92 اظهار داشت: كميته امداد امام خميني (ره) يك مكان مقدس، مجموعه اي سالم و بدون مشكل است و در رأس همه ادارات است.

حبیب الله باقرپور مدیر کمیته امداد شهرستان نيز در اين ديدار با تشريح عملكرد كميته امداد بويژه در مناطق دور افتاده و صعب العبور از اهم اين فعاليت هاي خودكفايي، توانمندسازي و توجه جدي به معيشت خانواده هاي نيازمند را آنان برشمرد.

 

انتهای پیام/ک308

 

نظرات کاربران