17. فروردين 1393 - 9:36
شعار امسال می تواند تحولات مثبتی در اقتصاد کشور ایجاد کند
دکتر غلامرضا تاجگردون روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد و فرهنگ در کنار عزم ملی و مدیریت جهادی اقدامی شایسته است.

به گزارش خامی ،

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، گفت: این شعار می تواند تحولات مثبت و ارزنده ای در اقتصاد کشور ایجاد کند.

دکتر غلامرضا تاجگردون روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد و فرهنگ در کنار عزم ملی و مدیریت جهادی اقدامی شایسته است.
وی بیان کرد: بنا به تاکید معظم له اقتصاد زمانی پویا می شود که پایه های آن مستحکم باشد.
تاجگردون اظهار کرد: در این نامگذاری اقتصاد اولویت خاص خود را دارد و این مساله به طور عملی در نیمه دوم سال گذشته آشکار شده بود.
وی عنوان کرد: ایران اسلامی به همت تلاش مضاعف همگان در سال جاری در عرصه اقتصادی چشم دشمنان را کور و مسیر تعالی را طی خواهد کرد.
تاجگردون ابراز داشت: با عزم ملی و همدلی همه جانبه مردم و مسوولان اجرایی و بدون توجه به تفاوت های نژادی، زبانی و قومیتی شعار امسال محقق می شود.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در ایران ظرفیت های مهم و متعددی برای توسعه اقتصاد کشور فراهم است که باید به نحو مطلوب و بهینه از آنها استفاده شود.
تاجگردون گفت: همزمان با پیگیری موضوعات سیاست خارجی باید برای توانمندسازی اقتصاد کشور و رشد و شکوفایی روزافزون آن نیز تلاش کرد.
وی بیان کرد: ملت ایران با پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون اجازه نداده اند دشمنان در هیچ زمینه ای از جمله مسایل اقتصادی به کشور ضربه بزنند و در آینده نیز اینگونه خواهد بود. / کبنانیوز

 

 

انتهای پیام/ک308

 

نظرات کاربران