17. فروردين 1393 - 22:29
200 میلیون ریال کمک هزینه شهریه به دانشجویان تحت حمایت امداد باشت پرداخت شد
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت از پرداخت کمک هزینه شهریه 200 میلیون ریالی به دانشجویان دانشگاه پیام نور تحت حمایت این نهاد در شهرستان باشت خبر داد.

به گزارش خامی، حبیب الله باقر پور گفت: این مقدار شهریه به بیش از 100 نفر از دانشجویان تحت حمایت این شهرستان که در دانشگاه‌ پیام نور این شهرستان در حال تحصیل هستند به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

وی افزود: يکي از اهداف کميته ي امداد شهرستان رفع موانع تحصيلي و فراهم کردن زمينه ي ادامه ي تحصيل و ارائه خدمات فرهنگي و کمک به رشد و ارتقاء وضعيت تحصيلي براي دانشجویان مددجو است.

مدیر کمیته امداد شهرستان باشت با بیان اینکه پرداخت کمک هزینه تحصیلی و کمک شهریه به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت از جمله اقدامات کمیته امداد در راستای فراهم کردن زمینه ادامه تحصیل و پیشرفت این گروه از مددجویان تحت حمایت است، گفت: در همین راستا مبلغ 200 میلیون ریال کمک هزینه شهریه به حساب دانشجویان تحت حمایت این نهاد واریز شد.

باقرپور تصريح کرد: در همين زمينه در سال 92 مبلغ 480  ميليون ريال بعنوان کمک هزينه تحصيلي به دانشجويان و دانش آموزان تحت حمايت این نهاد پرداخت شده است.

وي پرداخت کمک هزينه تحصيلي و شهريه، فعالیت های فرهنگی، آموزش خانواده، کانون جوانان پیرو ولایت، تشویق رابطین فرهنگی، مشاوره، برگزاري دوره هاي آموزشي، برگزاري اردوهاي فرهنگي تربيتي را از جمله خدمات فرهنگي ارائه شده به اين قشر از مددجويان عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران