19. فروردين 1393 - 22:54
اصحاب رسانه فعال در باشت تجلیل شدند
به همت امام جمعه شهرستان باشت از اصحاب رسانه فعال در این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش خامی، در این مراسم که با حضور خبرنگاران در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد از خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی شهرستان تقدیر به عمل آمد.

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی با تاکید بر نقش خبرنگاران در  آگاه سازی عمومی و بیان مشکلات و یا نقاط مثبت در هرجامعه، گفت: خبرنگاران در واقع به عنوان گوش و چشم های یک شهرستان عمل کرده و می توانند جایگاه  محوری در توسعه شهرستان داشته باشند.

امام جمعه باشت در ادامه افزود: استفاده از رسانه در مسیر بهبود زندگی و رسیدن به اهداف والای هر جامعه بسیار موثر بوده و در عصر حاضر که رسانه ها حرف های زیادی برای گفتن دارد ضروری است.

وی گفت: هر جامعه ای  به خصوص شهرستان هایی در حال پیشرفت در راستای توسعه همه جانبه خود به خبرنگاران و روزنامه نگاران و اصحاب رسانه شدیداً نیازمند هستند.

امام جمعه باشت اطلاع رسانی به موقع در جامعه امروزی در تمامی عرصه های فرهنگی، سیاسی اجتماعی را از اهمیت و ضرورت بالایی  برشمرد و افزود: هرچه این اطلاعات به روز تر باشند ارزشمند تر و پر ثمر تر خواهند بود.

وی در پایان با اهدای هدایایی از خبرنگاران باشتی تجلیل کرد و از همه مسئولان خواست که با حمایت‌ها و برگزاری چنین مراسماتی در شأن اصحاب رسانه از آنان قدردانی کرده و در این مسیر آنان را یاری کنند.

سایت خامی، بدینوسیله مراتب تشکر خود را از امام جمعه محترم شهر باشت نسبت به توجهی که به اصحاب رسانه دارند داشته و امید است توجه مسئولین به اهالی رسانه بیش از پیش مستدام باشد.

 

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران