22. فروردين 1393 - 9:08
پیگیر پرداخت مطالبات تمام فرهنگیان استان هستیم/رسانه ها مدیران بومی را تقویت کنند
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پرداخت مطالبات حدود 4 هزار نفر از معلمان شاغل در نقاط شهری استان محدودیت قانونی دارد، گفت: پیگیر پرداخت پاداش مناطق محروم به همه فرهنگیان از سوی مقامات استانی و کشوری هستیم.

به گزارش خامی ،

به نقل از بویرخبر، اردشیر یاری در نشست خبری مدیرکل آموزش و پروش استان کهگیلیویه وبویراحمد با اصحاب رسانه با بیان اینکه در حال حاضر تنها معلمان مراکز شهرهای دوگنبدان، دهدشت و یاسوج مشمول دریافت پاداش مناطق محروم نشده اند بیان داشت: مسئولان آموزش و پرورش ، نمایندگان و تیم مدیریتی استانداری با جدیت پیگیر حل مشکل پرداخت پاداش مناطق محروم به معلمان شاغل در این سه نقطه شهری هستند.

وی بااشاره به اینکه 35 میلیارد تومان اکنون به خزانه استانداری استان وارد شده، تاکید کرد: بدون شک اگر این مبلغ شامل همه معلمان می‌شد،مابسیار راحت‌تر و راضی‌تر بودیم ولی متاسفانه با وجود محدودیت‌های قانونی تاکنون اجازه این کار را به این نهاد نداده اند.

معاون  توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پروش استان ادامه داد: هر چند که چند راهکار قانونی برای مشمول شدن معلمان این سه نقطه شهری وجود دارد قول مساعد برای رفع این موضوع را به فرهنگیان مشمول این سه نقطه شهری را می دهیم.

یاری بابیان اینکه همه نمایندگان سابق و مسئولان گذشته این سازمان برای پیگیری مطالبات فرهنگیان نقش بسزایی داشته اندابرازداشت:بدون شک این نقش‌ها و موثر بودن اقدامات دردوران‌های مختلف متفاوت و کم و زیاد بوده و قابل ستایش و قدردانی است.

وی در ادامه در مورد نقدها و مطالب رسانه های استان در مورد برخی مدیران بومی گفت: رسانه و سایت خبری استان باید با یک افق جدید مدیران بومی در استان را تقویت کنند و یک وزنه بسیار مهم برای پیشبرد کارهای این مدیران باشند.

یاری خاطر نشان کرد:ماباید استانمان را بزرگ جلوه دهیم نه در صدد ضربه زدن به آن باشیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پروش استان در ادامه در مورد چالش های پرداخت مطالبات فرهنگیان در مرازگر 14گانه استان ابراز داشت: در پرداخت مطالبات فرهنگیان با توجه به منش این عزیزان هیچ چالشی وجود نخواهد داشت.

یاری تصریح کرد: در اتاق تمامی مدیران آموزش و پرورش استان برای رفع نواقص و مشکلات فرهنگیان بر روی این عزیزان باز خواهد بود و تیم مدیریتی این نهاد تاپایان مأموریت خود آماده هرگونه پاسخگویی به فرهنگیان عزیز است.

وی در مورد اجباری کردن بعضی کمک ها از سوی خانواده های دانش آموزان به مدارس گفت:این کمک ها دواطلبانه و از سوی هیئت اولیاء و مربیان این مدارس بوده و اگر غیر از این موضوع در این مدارس صورت گیرد قابل پیگیری و بررسی است.

یاری خاطر نشان کرد:مشارکت های مردمی از سوی خانواده های دانش آموزان در هیئت های اولیاء و مربیان اجباری نیست و این مشارکت ها از سوی این خانواده های دانش آموزان داوطلبانه است.

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران