22. فروردين 1393 - 16:15
شما برنده 70 میلیون ریال شده‌اید!
اخیرا مشاهد شده برخی افراد سود جود با ارسال پیامک از طریق سامانه پیامک و یا اپراتورهای تلفن همراه اقدام به کلاهبرداری از مردم می کنند.

به گزارش خامی ،

شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از بلاغ،یکی از روش های کلاهبرداری ارسال پیامک برنده شدن در بانک ها و شرکت های مختلف است. اخیرا مشاهد شده برخی افراد سود جود با ارسال پیامک از طریق سامانه پیامک و یا اپراتورهای تلفن همراه اقدام به کلاهبرداری از مردم می کنند.

در تازه ترین کلاهبرداری فرد یا افراد سودجود با ارسال پیامک مبنی براینکه شما برنده ۷۰ میلیون ریال شده‌اید از شما درخواست می کنند تا برای دریافت جایزه خود به سایت www.ebank4.com بروید و با وارد کردن شماره کارت و رمز دوم کارت بانکی خود مبلغ مورد اشاره را دریافت کنید.

کلاهبرداران با این ترفند نه تنها وجهی را به حساب آنان واریز نمی‌نماید بلکه با فریب اشخاص، حساب آنها را تخلیه می‌کنند.

تعداد زیادی از شهروندان هم به علت عدم آگاهی و جهت رسیدن به وجه اعلامی به سایت مذکور مراجعه و اطلاعات خود را برای افراد شیاد از طریق سایت ارسال می کنند و کلاهبرداران نیز از این طریق، موجودی حساب های آنان را تخلیه می کنند.

در این رابطه جانشین فرماندهی انتظامی نوشهر نیز در گفتگو با نوشهر آنلاین گفت : نباید به این پیامک ها اعتماد کرد، مردم مراقب باشند که به دام کلاهبردارها گرفتار نشوند.

لازم به ذکر است کلیه هموطنان و همشهریان عزیز بدانند:

- هیچ کدام از بانک های خصوصی و دولتی و شرکت های مختلف از طریق پیام کوتاه برای برندگان اطلاع رسانی نخواهند کرد.

- هیچ یک از ارگان ها حق دریافت اطلاعات شخصی کارت های بانکی شما را ندارد.

- تحت هیچ شرایطی اطلاعات رمز دوم و کد ccv2 کارت خود را از طریق پیامک به هیچ شماره ای (اعم از آشنا و غیر آشنا) ارسال نکنید.

- تحت هیچ شرایطی به پیامک های ارسال شده اطمینان نکرده و به حساب های بانکی اعلام شده در پیامک های مرتبط با موضوع وجه پرداخت نکنید.

- پیامک های مشکوک را از گوشی خود پاک کنید.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران