23. فروردين 1393 - 7:17
11هزار میلیارد بودجه برای رفع آلودگی
معاون برنامه ریزی و مدیریت راهبردی رئیس جمهور گفت: 11هزار میلیارد ریال بودجه برای آلودگی شهرهای صنعتی اختصاص می‌یابد.

به گزارش خامی ،

به نقل از مهر، محمدباقر نوبخت صبح جمعه در نشست شورای برنامه ریزی استان بوشهر اظهار داشت: دولت تدبیر و امید هیچ گاه اجازه نفله کرده منابع مالی صندوق توسعه ملی را نخواهد داد. 

 
وی ادامه داد: در دولت قبل بیش از 21 هزار میلیارد تومان در قالب طرح‌های زود بازده توزیع شده که بانک مرکزی اعلام کرد یک سوم این مبلغ بدون سند رفته است. 
 
معاون برنامه ریزی و مدیریت راهبردی رئیس جمهور خاطرنشان ساخت: دولت تلاش می‌کند پول را به موقع تزریق کرده و شتاب‌زده در تزریق پول به جامعه عمل نکند. 
 
نوبخت تصریح کرد: اعتبارات عمومی بالغ بر 40 هزار میلیارد تومان بوده که بدون شک استان بوشهر در قالب طرح‌های عمرانی سهم خواهد داشت. 
 
وی ادامه داد: بیش از 35 میلیارد دلار ارزش منابع ارزی فاینانس بوده که استان بوشهر از این اعتبار می‌تواند برای زیربناهایش بهره ببرد. 
 
نوبخت اظهار داشت: به منظور کاهش آلودگی هوا در مناطقی مانند عسلویه با 11 هزار میلیارد بودجه اختصاص داده شده به محیط زیست این آلودگی‌ها رابه حداقل خواهیم رساند. 
 
تلاش برای ساخت و راه‌اندازی راه‌آهن بوشهر - شیراز 
 
معاون رئیس جمهور خاطر نشان کرد: زمینه فروش محصولات نخلداران را که امسال موفق به فروش 40 هزار تن خرمای خود نشده اند را فراهم خواهیم کرد. 
 
وی ادامه داد: در ارتباط با طرح راه آهن نمی توانیم وعده ای به بوشهر دهیم اما تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا طرح راه آهن شیراز- بوشهر را اجرا کنیم. 
 
نوبخت تصریح کرد: دو سال پیش افرادی مراحل قانونی استخدام استانداری خود را گذارانده اند فقط اعتبارات لازم مانده که دستگاه ها بتوانند این نیروها را جذب کنند. 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران