23. فروردين 1393 - 8:10
جاوید:
بازیکنان عامل سقوط تیم فوتبال شهرداری هستند
از زمان آغاز به کار شورای شهر و شهردار جدید متاسفانه تمامی قراردادها بسته شده بود و ما تنها سه یا چهار قرارداد منعقد که از بدشانسی تیم شهرداری ، پای یکی از این بازیکنان شکست.

به گزارش خامی ،

شهردار یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد ، ناتوانی بازیکنان این تیم را مهمترین عامل سقوط تیم فوتبال شهرداری این شهر به لیگ دسته دوم فوتبال ایران عنوان کرد.

 

" محمدعلی جاوید " در حاشیه از آخرین روند عملیات اجرایی پارک ساحلی در گفت و گو با خبرنگاران در یاسوج گفت: برغم اینکه قراردادهایی میلیونی و درحد لیگ برتری با برخی از بازیکنان تیم شهرداری یاسوج بسته شده بود اما متاسفانه ناتوانی همین بازیکنان سبب سقوط تیم فوتبال این شهر به لیگ دسته دوم کشور شد.

 

وی از قراردادهای 130 میلیون تومانی برخی از بازیکنان تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای یک فصل خبر داد و اظهارداشت: تمامی قراردادها بجز سه یا چهار قرارداد که در نیم فصل دوم بسته شد توسط شورای شهر و شهردار سابق یاسوج با بازیکنان این تیم منعقد شده بود.

 

شهردار یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: از زمان آغاز به کار شورای شهر و شهردار جدید متاسفانه تمامی قراردادها بسته شده بود و ما تنها سه یا چهار قرارداد منعقد که از بدشانسی تیم شهرداری ، پای یکی از این بازیکنان شکست.

 

جاوید از همکاری نکردن دستگاههای اجرایی و شرکت های خدماتی کهگیلویه و بویراحمد در جهت حمایت از تیم فوتبال شهرداری یاسوج اظهار گله مندی کرد.

 

وی گفت: برای امنیت هر مسابقه مجبور بودیم مبلغی معادل 2 میلیون تومان به نیروی انتظامی پرداخت کنیم و مبلفی هم برای اورژانس و سایر دستگاهها مبالغی واریز می کردیم.

 

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که هیچ دستگاه اجرایی و شرکت خدماتی در این استان از تیم فوتبال شهرداری این شهر حمایت نکرد و تمامی مبالغ پرداخت شده توسط خود شهرداری پرداخت شده است.

 

جاوید در پاسخ به این سوال که آیا در فصل بعد حاضرید این تیم را در لیگ دسته دوم کشور حمایت کنید؟ خاطرنشان کرد: این موضوع بسته به تصمیم مردم ، مسوولان ، اعضای شورای شهر و در نهایت شهرداری دارد.

 

وی گفت: از دیدگاه شخصی من شهرداری یاسوج با شرایط و اعتبارات موجود نمی تواند از تیم فوتبالی حمایت کند و معتقدم مشکلات شهرداری به حدی زیاد است که داشتن تیم فوتبال برای وی ضرورت محسوب نمی شود.

 

شهردار یاسوج افزود: شهرداری این شهر توان مالی حمایت از تیم فوتبال را ندارد و کار ورزش و تیمداری برعهده دستگاههای دیگر مانند اداره کل تربیت بدنی نیز می تواند باشد.

 

به گزارش عصردنا ، تیم فوتبال شهرداری یاسوج بعد از سه سال حضور در لیگ دسته اول کشور در سال 93 به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

 

 

منبع: عصر دنا

 

پایان پیام/

نظرات کاربران