24. فروردين 1393 - 19:33
حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی:
بحث اقتصاد تنها مربوط به دولت و وزیر اقتصاد نیست
امام جمعه باشت گفت: بحث اقتصاد تنها مربوط به دولت و وزیر اقتصاد نیست بلکه آحاد مردم باید در این راه پیش قدم شوند و لازمه این کار این است که در قدم اول از خانواده و ادارات خود شروع کنیم.

به گزارش خامی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان باشت با اشاره به اینکه، ضعف مدیران و عدم حضور آنها مشکل اصلی رکود این شورا در سال گذشته بود، افزود: تصمیم جدی داریم که این شورا در سال جدید به بهترین شکل ممکن انجام شود و برنامه های این شورا در سال جدید تدوین و آماده شده است.

خطیب نماز جمعه باشت گفت: شعار امسال باید عملی شود و نباید تنها به سخنرانی در جلسات،  همایش ها و نصب بنر محدود شود بلکه با عملی کردن آن‌ها در زندگی همه  افراد جامعه به ندای رهبر فرزانه خود لبیک بگوییم.

عبودی با تأکید بر اینکه، بحث اقتصاد تنها مربوط به دولت و وزیر اقتصاد نیست، بیان داشت: آحاد مردم باید در این راه پیش قدم شوند و لازمه این کار این است که در قدم اول از خانواده و  ادارات خود شروع کنیم.

امام جمعه باشت در ادامه گفت: مساله مهم فرهنگ مبحثی است که مدت ها در کشور مورد غفلت قرار گرفته و با توجه به اینکه جزو دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری است باید جدی گرفته شود.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند؛ با فرهنگ نمی شود شوخی کرد، افزود: در ابتدا ما باید فرهنگ را بشناسیم تا مسائل ضد فرهنگی به عنوان فرهنگی تلقی نشود.

خطیب نماز جمعه باشت گفت: هماهنگی بین دستگاه های اجرایی یکی از مهمترین اقدامات و عوامل در جهت پیشبرد درست امور است .

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران