24. فروردين 1393 - 23:45
گزارش میدانی از چهارمین روز ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه‌ نقدی در باشت+ تصاویر
روز چهارم نام نویسی از متقاضیان دریافت یارانه نقدی در شهرستان باشت درحالی کلید خورد که برخلاف روز نخست، سامانه رفاهی بدون اشکال یا کندی عمل ثبت نام متقاضیان را انجام داده و اطلاعات آن‌ها تاکنون ثبت شده است.

به گزارش خامی، چهارمین روز از نام نویسی متقاضیان دریافت یارانه نقدی با ثبت نام سرپرستان خانواری که رقم سمت راست شماره ملی‌شان عدد 4 است از ساعت 24 امروز آغاز شده و تا ساعات 24 امشب ادامه خواهد داشت.

 

فرآیند ثبت نام در مراکز حضوری در نظر گرفته شده برای ثبت نام متقاضیان نیز با همین روند ادامه داشته و مراکزی مانند دفاتر پیشخوان، پست بانک و ادارات پست و همچنین دفاتر بهزیستی و کمیته امداد در شهرستان‌ باشت به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

مسئول یکی از دفاتر پیشخوان دولت در شهر باشت گفت: مشکلات روز اول که قطعی سایت رفاهی بود کاملا رفع شده است و در حال حاضر هیچ گونه مشکلی در زمینه ثبت نام یارانه های نقدی در باشت وجود ندارد.

موسوی افزود: به طور میانگین روزی 120 خانورا را ثبت نام می کنیم که این فرایند برای هر خانوار حدود 2 دقیقه طول می کشد.

 

 

و به سطح شهر و یکی از کافی نت های آن میروم، اینجا هم چند نفری برای ثبت نام منتظر هستند تا کار ثبت نام خود را انجام دهند با یکی از افراد که ثبت نام کرده  و فرم ثبت نام خود را نیز در دست دارد هم صحبت می شوم:

 

 

آقای کریمی زاده که برای ثبت نام در در فاز دوم هدفمندی یارانه ها اینجا هستند، گفت: برای ثبت نام یارانه ها آمده ام و ثبت نام کردم.

وی در ادامه افزود: تعداد افراد خانواده ام سه نفر هستند؛ من، همسرم و یک فرزند داریم ولی با توجه به اینکه هیچ درامدی ندارم و تنها راه امرار معاش خانواده ام فروش سبزی است و درآمد چندانی ندارم در این مرحله ثبت نام کردم.

این جوان باشتی در پاسح به این سوال که به نظر شما یارانه باید به چه افرادی برسد؟ گفت: باید به قشر فقیر جامعه که وضعیت درآمدی خوبی ندارند برسد و حق آنها است.

تلاش کافی‌نت‌ها برای جذب بیشتر متقاضیان یارانه

کافی‌نت‌های شهر باشت هر یک به طریقی برای جذب متقاضیان دریافت یارانه نقدی اقدام کرده‌اند، یکی با نصب بنر برای جذب مخاطب اقدام کرده، یکی از کافی‌نت‌ها هم فقط بر روی چند برگه برای ثبت‌نام از متقاضیان اعلام آمادگی کرده است.

 

 

نظرات کاربران