26. فروردين 1393 - 8:09
تیم مذاکره کننده هسته ای فرهنگ جهادی را در مذاکرات پیاده کند/ نقد مذاکرات به آمریکا هیچ ارتباطی ندارد
جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: اگر در مذاکرات هسته‌ای حرفی و نقدی داریم به آمریکا هیچ ارتباطی ندارد و از سویی به تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان توصیه می کنیم که باید فرهنگ جهادی را در مذاکرات پیاده و نباید خود را از این فرهنگ در مذاکرات محروم کرد.

به گزارش خامی ،

شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از صبح توس،سردار اسماعیل قاآنی شب گذشته در یادواره شهدای فاطمی که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، با اشاره به مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ اظهار کرد: اگر در مذاکرات هسته‌ای حرفی و نقدی داریم به آمریکا هیچ ارتباطی ندارد و از سویی به تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان توصیه می کنیم که باید فرهنگ جهادی را در مذاکرات پیاده و نباید خود را از این فرهنگ در مذاکرات محروم کرد.

 

وی با بیان این که آمریکا کوچکتر از آن است که ما را در مسئله هسته‌ای دچار مشکل کند، افزود: در مذاکرات هسته ای انشا‌الله خداوند تقدیری را قرار می‌دهد که عزت ارمغان آن است، اما ما به تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان می‌گوییم و پیشنهاد می‌دهیم و آنها هم به امید خدا عنایت می‌کنند.

 

جانشین فرمانده سپاه قدس اضافه کرد: همه کسانی که پای انقلاب ایستاده‌اند، کسانی بودند که در خانواده‌های پاک تربیت شدند و شهداء هسته‌ای هم نه تنها در کشور ما که در عرصه بین‌المللی اثرگذار بودند.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر تا کنون نظام جمهوری اسلامی پابرجاست، به برکت شهدا بوده و از روزی که امام(ره) این نظام را پیاده کردند محدوده خود را چهارچوب خاکی جمهوری اسلامی نمی‌دانستند، بلکه ایشان جهانی نگاه می‌کردند و رهبر انقلاب نیز همین نگاه را دارند.

 

قاآنی اظهار کرد: اگر این انقلاب هم توانسته خود را حفظ کند و هم دیگران را تربیت کرده به این دلیل است که مسیر شهادت قابل آموزش دادن است.

 

وی افزود: پر افتخارترین دوره جنگیدن بچه‌های فلسطینی زمانی است که در مکتب شهدای ما جنگیده‌اند، این را می‌شود از مقایسه پیشروی آنها از ۴۰ سال اول اشغال و ۲۰ سال گذشته مقایسه کرد. وقتی این بچه‌ها تفکر عزت‌مدارانه انقلاب را الهام گرفتند توانستند قدم‌های محکمی بردارند که شواهد زیادی دارد.

 

جانشین فرمانده سپاه قدس خاطرنشان کرد: اسرائیلی که هر امکان نظامی در دنیا تولید شود اول در اختیار آنها قرار می‌گیرد، ۲۲ روز به یک جغرافیای محدود حمله کرد و یک سوم عرض شش کیلومتری غزه را نیز نتوانست بگیرد.

 

وی ادامه داد: در همین جغرافیای غزه که چهار سال است در محاصره مطلق است، فرهنگ مبارزه باعث پیروزی بوده و بخش زیادی از موشک‌هایی که آنها شلیک می‌کنند ساخت خود آنهاست که در درون خاک غزه تولید می‌شود.

 

قاآنی در پایان خاطرنشان کرد: نظام خود را به گونه‌ای معرفی کرده که هرچه فشار بیشتر می‌شود اعتماد و تکیه مردم به نظام نیز بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران