29. فروردين 1393 - 11:55
عبودی:
امیدواریم ادارات باشت از حالت نمایندگی خارج شوند
خطیب نماز جمعه باشت گفت: امیدواریم بعد از 4 سال ادارات باشت از حالت نمایندگی خارج شوند.

به گزارش خامی، جلسه شورای اداری شهرستان باشت با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان، جمعی از مسئولان ارشد استانی و مدیران شهرستانی در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم‌عبودی در این جلسه ضمن تقدیر از حضور نماینده ولی فقیه در استان که در راستای بررسی مشکلات مردم و همچنین نحوه اجرای طرح های عمرانی و فرهنگی شهرستان باشت صورت گرفته است، گفت: ضعف زیر ساخت های فرهنگی در شهر باشت موجب ایجاد مشکلات بسیاری در این شهر شده است.

وی با اشاره به مستقل نبودن ادارات فرهنگی در این شهرستان گفت: با توجه به شعار سال که با اولویت فرهنگ همراه است از مسئولین می خواهیم تا در صورت امکان بعد از 4 سال ادارات باشت مخصوصاً ادارات فرهنگی را از حالت نمایندگی خارج کنند.

عبودی کمبود روحانی را یکی دیگر از مشکلات باشت دانست و افزود: 120 روستای شهرستان باشت فاقد روحانی است لذا از مسئولان استانی خواهشمندیم چاره‌ای بر این مسئله بیندیشند.

خطیب جمعه باشت سومین مشکل این شهر را تعطیلی بخش ورزشی شهرستان باشت عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد که این مشکلات به میمنت حضور نماینده ولی فقیه در استان حل شود.

 

انتهای پیام/ک308

 

نظرات کاربران