29. فروردين 1393 - 12:45
حجت الاسلام پناهی:
80 درصد مساجد استان فاقد امام جماعت هستند
مسؤل شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: 80 در صد مساجد استان فاقد امام جماعت هستند که در این خصوص راهکارهایی ارائه شده که امیدواریم با اجرایی شدن آن‌ها فرهنگ برپایی نماز جماعت در استان پررنگ تر از قبل شود.

به گزارش خامی، نشست ائمه ‌جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه شهرستان ها، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح، مديركل اوقاف و امور خيريه استان با موضوع اقامه نماز در مساجد کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان باشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام صفدر پناهی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: در این نشست مسائل مربوط به حضور و برپایی نماز جماعت در مساجد درسطح استان بررسی شد.

وی با بیان اینکه برخی از مساحد ما امام جماعت ندارند و کم رونق هستند، افزود: در این نشست مسائل و مشکلات موجود در خصوص اقامه نماز جماعت در مساجد توسط ائمه جمعه استان بررسی، و راهکارهای لازم ارائه شد.

در این پایان این نشست حجت‌الاسلام عبودی امام‌جمعه باشت به عنوان متولی نماز و مسئول پیگیری امورات مساجد و اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران