29. فروردين 1393 - 16:51
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی:
دیدار مسؤلان از جامعه محروم همانند عیادت از مریض است
نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه، دیدار مسؤلان از جامعه محروم همانند عیادت از مریض است گفت: اگر کسی از این جامعه عیادت کند، عبادت کرده است و مدیران باید بدانند که تلاشان برای خدمت به مردم عین عبادت است.

به گزارش خامی، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای اداری شهرستان باشت که با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مدیران ‌کل استان، امام‌جمعه باشت و مدیران و مسئولان شهرستانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد با اشاره به سخنی از حضرت فاطمه (س)، گفت: کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ بهترین ها را به سویش فرو خواهد فرستاد.

وی با اشاره به اینکه عیادت از مریض، عبادت است افزود: در دیدار با مریضان، انسانی که خود را در سلامت می بیند، سپاسگذار خداوند می شود؛ احساساتش تحریک و انسان را به سمت خیر وا می دارد.

آیت الله ملک حسینی در ادامه افزود: دیدار مسؤلان از جامعه محروم همانند عیادت از مریض است.

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه، اگر کسی از این جامعه عیادت کند، عبادت کرده است، بیان داشت: مدیران باید بدانند که تلاشان برای خدمت به مردم عبادت است.

وی خطاب به مسئولان استانی و شهرستانی گفت: مشکلاتی که در این چند روزه دیدید و شنیدید را نباید با ناامیدی به آن نگاه کرد، بلکه باید با امید به مشکلات نگاه و در صدد رفع آنها باشیم.

نماینده مردم استان در مجلس خبرنگان رهبری ادامه داد: روزی که داریم عمل کنیم و روزی که نداریم فکر کنیم و اینها عملی نمی شوند مگر با دانش.

ملک حسینی در پایان افزود: از مدیرانی که آمدند سپاسگزاریم ولی از مدیرانی که نیامدند و یا بی دلیل رفتند گله مندیم و حتما ضعف ها را پاسخ خواهیم داد.

نظرات کاربران